fallback

Mercedes показа нов автобус на ток

Електрическата система на eCitaro е с обща мощност от 340 коня

Германската компания Mercedes-Benz представи на изложението за индустриална техника в Хановер новия си електрически автобус eCitaro, предназначен за 90 души. Машината се задвижва от електродвигателе със сумарна мощност 340 к.с.Представителите на Daimler обясниха, че моделът е създаден на базата на дизеловия Citaro, който успя да спечели популярност в много страни. Електрическата версия се различава не само по двигателя, но и с ревизирания си дизайн. Промените засегнаха предния част, външните панели и дори логото, което вече е по-голямо.Новият електрически автобус е оборудван с електрически портални мостове ZF AVE 130, като всяко колело се върти от собствен електродвигател. Сумарната мощност на системата е 340 конски сили и 970 Нм. Комплектът литиево-йонни батерии включва десет модула с капацитет от по 25 кВтч, а с едно зареждане автобусът ще може да изминава 150 км през лятото и 250 км в идеални условия, уверява компанията.Над предната дясна колесна арка на Mercedes-Benz eCitaro има гнездо за зареждане Combo-2 plug. Серийното производство на новия автобус започва в края на годината, а първите 20 бройки ще се появят по улиците на Хамбург.Снимки: Mercedes-Benz

Тагове: mercedes
fallback
  • #10
    Мюнхен 99 ( преди 5 години )
    Това с електрически бус за в града е мисия невъзможна!! В средно голям град автобусите се карат по около 15 до 20 часа на ден. Последният водач зарежда в нощите и от 04.00 първата смяна почва! Кой ще го чака това да стои и да се зарежда!!
  • #9
    елен мъст ( преди 5 години )
    10 модула по 25 киловата...общо 250 киловата батерии - супер неефективен ще дойде тоя автобус.
  • #8
    ! ( преди 5 години )
    През зимата 15 км :) честито на чакащите на спирката. Не питай старило, питай патило!
  • #7
    BGR ( преди 5 години )
    Ееее така как ще си точим нафта... Как ще оправдаваме високите разходи за гориво в общинските предприятия... електрическия тока е трудно да се пълни в туби...
  • #6
    Анонимен ( преди 5 години )
    Защо няма такива в София?Нали уж рейсовете били супер модерни?Пхах.Фирмата Соларис предлага подобни автобуси от почти 10 години.Вътре със седалките за нормални хора а не бутафорните столчета от сива пластмаса с обратен наклон за да падат пътниците един върху друг.
  • #5
    Man ( преди 5 години )
    Това е бъдещето, независимо дали ни кефи или не. Относно тролейбусите, всичко е въпрос на калкулации, което е по-изгодно.
  • #4
    Анонимен ( преди 5 години )
    До WaneВ цяла европа масово почват да се електризират. Само тука още къдиме с печките. И да бяха читави поне, ми то повечето са като стар парен локомотив.
  • #3
    Wane ( преди 5 години )
    Не знам дали тролеите не са финансово по-изгоден вариант въпреки необходимостта от изграждане и поддръжка на допълнителна инфраструктура.Иначе в Айндховен, Нидерландия от година и половина пробно се движат около 40 електрически автобуси.
  • #2
    100% ( преди 5 години )
    Тоя, долният ***, един нормален пост не е написал. Направо е за кофата!
  • #1
    Факт! ( преди 5 години )
    Голем празь!
fallback
Последни