fallback

Porsche смята част от клиентите си за "спекуланти"

Компанията ги обвини, че си купуват коли, за да ги продадат по-скъпо

В статия, публикувана на официалния сайт на Porsche, както и в списанието Porsche Klassik, се критикуват купувачите на модели на марката, които инвестират в тях, не за да ги карат, а да могат да ги препродадат по-късно, надявайки се на по-голяма печалба. „Тези купувачи развалят пазара и причиняват експлозия в цените дори на „нормалните” модели на Porsche”, се казва в статията. „Това търсене вдигна много цените и все повече класически модели на Porsche остават прибрани по гаражите, като много рядко или изобщо не излизат, тъй като са купени само с цел инвестиция – се казва в статията. – Спекулациите, в които участват и много дилъри са просто неморални.” Цените на класическите модели на Porsche записаха сериозен ръст в последните години, като най-редките и най-търсените автомобили достигнаха астрономически стойности. Преди две години едно 911 GT2 (поколение 993) от 1995 година стигна цена на търг в Лондон 1,8 милиона лири. Което е почти девет пъти повече от цената на нов 911 GT2 RS. Наскоро главният изпълнителен директор на Aston Martin Анди Палмър критикува клиентите на марката, които заявяват нов модел, а след това препродават още преди колата да е сглобена. Той дори заплаши, че всеки, който приложи този трик по отношение на хиперавтомобила Valkyrie, ще загуби реда си за колата. В същото време Ford наложи мораториум от 24 месеца за препродажба на новия GT и дава на съд всички купувачи, които да продали суперавтомобила си по-рано.

Тагове: porsche 911
fallback
  • #11
    Дошо ( преди 5 години )
    След сливането си със Соцваген троше по-скоро ги смята за отявлени балъци!
  • #10
    Анонимен ( преди 5 години )
    А какви са те след като продават Аудита и дори Фолксвагени(защото Ауди е маскиран Фолксваген) маскирани като Порше?
  • #9
    Анонимен ( преди 5 години )
    има лесно производителя да вдигат цените никой насила не те кара да си купуваш порше след като напесне автосалона дали ще я карам дали ще я подарявам или ще я продавам си моя работа
  • #8
    Д ( преди 5 години )
    Фераритата се чупели, поршетата били здрави. Лесно е да влезеш в един щатски форум и на двете марки да разбереш, че и двете имат проблеми, но и двете се карат ежедневно. Ферари последните 10 години дръпнаха страхотно и произвеждат красиви, надеждни и може би най-гъделичкащи машини. Вземи едно 458 Италия или Берлинета...
  • #7
    Анонимен ( преди 5 години )
    Мантрата, че Троше са здрави машини е от там, че не се карат много.А иначе скоро имаше класация за най-скъпите коли за поддръжка и Трошетата бяха лидери в това отношение. Също така преди година имаше статистика за това кой колко печели от продаден автомобил и Троше отново бяха лидери. Средно по 19 500 евро печелят от продадена кола.Еми, като има балъци ще има и тарикати!Иначе си ги превъзнасяйте колкото искате Трошетата.Лошо няма, но най-добре е да си купите по едно и после да споделяте как е
  • #6
    Анонимен ( преди 5 години )
    Порше печелят много и от части за класическите модели, затова имат интерес старите им коли да се карат. То това е и основната разлика с Ферари, че са здрави машини които стават за ежедневно каране, а не прозведения на изкуството, живеещи в гаража.
  • #5
    Анонимен ( преди 5 години )
    Напротив - ценност за компанията порше е техните автомобили да се карат. Те ги проектират именно за това - не да стоят в гаража и да трупат лихви.Порше печелят повече от достатъчно от нормалните придажби и не печелят нищо от тези препродажби.
  • #4
    Анонимен ( преди 5 години )
    Порше нямат "народен" автомобил.Изключение правеха 924/944,но бързо спряха да ги правят.Сега най-евтиното Порше струва колкото скъп Мерцедес.Това е всичко друго но не и достъпен автомобил.Тези модели са скъпи защото са редки и са запазени в ново състояние.Ако един купувач притежаващ почти милиард долара иска да си попълни колекцията с няколко класически модела 1-2 милиона са дребни суми.Истински ценните коли не се продават защото са произведени в 2-3 броя.Например Форд гт90.Или мерцедес с111
  • #3
    Анонимен ( преди 5 години )
    993 си вдига много цената защото е последното класическо 911, с въздушно охлаждане и дизайн който е директна еволюция от първото 911. Сравнително проста и спартанска спортна кола с немного коне, но с много високо качество на изработка, готин звук и огромен кеф от карането. При 996 дизайна много се промени и го направиха с водно охлаждане за да изцедят повече коне.
  • #2
    Анонимен ( преди 5 години )
    Това е поредната партенка на вурстовете, които уж казват нещо лошо за клиентите си, всъщност подтикват хората да си купят тяхна к0чина, за да спечелят уж след време. Толкова са елементарни, че просто няма накъде.
fallback
Последни