fallback

Сблъсък на Tesla Model S със суровата руска действителност

Мръсотията от пътищата успя да блокира основните системи на електромобила

Електромобилите на Tesla може да са предвидени за използване при всякакви условия, но явно това не важи за улиците на руските градове. Поне това става ясно от публикуван в Twitter пост на собственик на Model S от Москва.„Караш си спокойно с около 40 км/ч и не пречиш на никой. Изведнъж се чува звуков сигнал, изключват се всички системи на автомобила, в това число волана и спирачките. Колата навлиза в насрещното платно при опит за завиване, като по чудо не удряш никого. След няколко секунди се чува нов звуков сигнал и всичко започва да работи нормално. Благодарение на Tesla обаче вече си получил микроинфаркт”, пише собственикът на колата.Той все пак закарва електромобила в сервиз, където се оказва, че повечето електрически кабели и контакти са ръждясали и увредени напълно. Причината е попаднала върху тях мръсотия от пътищата, по които е карана колата.Снимки: Twitter

Тагове: tesla model s
fallback
  • #18
    До: Свобода или Руси ( преди 5 години )
    Спокойно, народа им пак е по-оправен от нас! Ние сме по-зле! За нас трябва да мислим!
  • #17
    Свобода или Русия! ( преди 5 години )
    Така е то в необятната, замръзнала, кална мизерия. Където дори няма магистрала м/у двата най-големи града.Сатрапията на злото кремълско джудже е нищо повече от един колхозен ***, населен с оглупели, овпиянчени чебурашки, за които и ладата е изхвърляне.Россия - проказата на планетата земя.
  • #16
    Сабин ( преди 5 години )
    Все пак софтуерът е гугълско недоразумение.
  • #15
    Колев ( преди 5 години )
    Не е точно така. Има от всички класове автомобили с директна механична връзка, както казах - това инженерите го преценяват.Масово вече се поставят разединени системи, защото така по-лесно се намесва електродвигателя/актуатора и внася корекции, докато ако има механична връзка, понеже трябва да ти подмества волана и ***, е по-трудно и може да стресне шофьора.Другия вариант е да се поставят изключващи съединители, но стажа сложно и скъпо.Така че всичко зависи от решението на конструктора
  • #14
    Анонимен ( преди 5 години )
    Спирачки и волан не са директни от доста години вече. Говорим за всички марки. Директна връзка има още само в компактния клас.
  • #13
    Колев ( преди 5 години )
    Нищо нецензурно няма в спирачен пeдал.
  • #12
    Колев ( преди 5 години )
    От няколко години е разрешено да няма механична връзка между валана и колелата, и спирачния *** и спирачните апарати. Страшно неразумно и опасно, но вече дори закона се доверява. Вече всичко зависи от съвестта на производителя дали ще постави електромеханична връзка, или механична връзка с електрически усилвателни устройства. Аз лично съм фен на директната механична връзка, защото така дори да стане нещо, тя ти остава като резервна и просто управлението става малко по-тежко.
  • #11
    аз ( преди 5 години )
    По вероятно ръцете му не са били на волана. Спирачки и волан са директни, не зависят от електрониката. Изключват се сервоусилвателите, но самите системи си функционират.
  • #10
    Анонимен ( преди 5 години )
    после френските коли имали проблеми с електрическите и електронните системи, защото като дадеш ляв мигач мига десния стоп...
  • #9
    Анонимен ( преди 5 години )
    Кола в която те следят винаги, кола в която могат да те изключат винаги или да ти пуснат команда с която да те елиминират уж при катастрофа...и то на цена по-висока от S класата на Мерцедес. Смех, ама балъци има де...
fallback
Последни