fallback

Електромобилът на Porsche ще се казва Taycan

Германският съперник на Tesla Model S излиза на пазара догодина

Серийната версия на Porsche Mission E ще носи името Taycan, официално съобщи германската компания. Дългоочакваният германски съперник на Tesla Model S първо се появи като концептуален модел във Франкфурт през 2015 година, а след това дойде и потвърждението, че ще стигне до серийно производство. Премиерата на Taycan ще е през 2019 година, а името беше съобщено от главния изпълнителен директор на компанията Оливер Блуме на събитие, посветено на 70-ата годишнина на марката. По-рано тази година Porsche показа в Женева втори електрически концепт – Cross Turismo. Електромобилът е с размерите на Macan и се очаква да излезе на пазара през 2020 година, като ще е пряк съперник на електрическия SUV на Jaguar – I-Pace. Taycan ще излезе на пазара, изграден върху изцяло нова платформа за електрически модели, като шасито е тип „скейтборд”, т.е също като при Tesla Model S батериите са разположени под пода на колата. Конструкторите на Porsche са разположили по един електромотор на всеки мост, като общата им мощност е 600 конски сили. Предполага се, че пробегът с едно зареждане ще е около 500 километра, а ускорението от 0 до 100 км/ч ще е под 3,5 секунди, според очакванията в Porsche.

fallback
  • #12
    Анонимен ( преди 5 години )
    Псевдо-еколозите пак не са доволни нещо.
  • #11
    Анонимен ( преди 5 години )
    до какво доживяхме порше да се конглокира с тесла
  • #10
    xexe ( преди 5 години )
    Качество на сглобката бла бла то като че ли преди 70 години са сглобявали по същия начин а бе тва да не е технология за правене на сирене Бри бе мозък?!Вие кат седите на пейката пред блока у Люлин мислите ли ги тия неща?
  • #9
    Станчев ( преди 5 години )
    Тесла са доста далеч от качеството на сглобка на Порше. В този ценови клас продава марката. Едната има 70+ годишна история. Другото са цифри, които никой с подобни пари няма да погледне. ;-)
  • #8
    Анонимен ( преди 5 години )
    Като цяло характеристиките не са нищо особено Модел С от 2014 има вариант с по-бързо ускорение 500те км са по wtlp а Мodel S 100D в момента има 540км пробег според ЕРА което е около 590км по новия евро тест WTLP единствено с цената могат да изненадат което ще е супер
  • #7
    Факт! ( преди 5 години )
    Интересно ми е как ще преоборудват заводите си от коли на въглища да правят електрички вурстовете.Аз ще ви кажа как всичко това е пропаганда немците нямат технологиите консерва да направят коли тръгнали.
  • #6
    Fakt! ( преди 5 години )
    Е как няма да изостават германците винаги са крали технологии най-често от французите но и от други.Обаче срещу американците и с крадене пак нямат шанс.
  • #5
    д-р Исня ( преди 5 години )
    "500 километра, а ускорението от 0 до 100 км/ч ще е под 3,5 секунди"И с какво е по-добър от Тесла, които са на пазара от поне 10 г.?Такъв бранд трябва да пусне продукт, който да елиминира по всички показатели пионера в тази област, а не само по дизайн!Жалко, напинят се като *** на ламарина, защото виждат, че остават в минялия век, но въпреки това не могат да противодействат. Странно!
  • #4
    Анонимен ( преди 5 години )
    Това направо ме разби:"Предполага се, че пробегът с едно зареждане ще е около 500 километра, а ускорението от 0 до 100 км/ч ще е под 3,5 секунди, според очакванията в Porsche."Значи правят нещо и после очакват това нещо да има някакви характеристики, които са около очакванията им. Тея вярно са големи смешници.
  • #3
    Хехеххехехе ( преди 5 години )
    Както пишеше един тук "виждам само ще, ще, ще".Официално казаха че няма да бъде Тесла килър, защото явно много ще отстъпва на Модел S.След една година Тесла, ако смъкне цените на моделите си от Порше ще кажат, ами то няма много желаещи за нашата кола щото е скъпа, а с по-малка батерия.
fallback
Последни