fallback

Французите обявиха какво бъдеще очаква Opel

Всички нови модели на марката ще се разработват от германци

Новите собственици на марката Opel - френският концерн PSA, има намерение да вдъхне нов живот на германската марка и да я преърне в печеливша компания. Хубавата новина за феновете на бранда е, че новите модели на Opel, както и досега, ще се правят от немци.Това става ясно от съобщение на прес-службата на френския производител, в което се казва още, че Opel поема курс към разработката на електрически и хибридни автомобили. През периода 2018-2023 г. производствените предприятия и научно изследователските центрове в Айзенах, Рюселхайм и Кайзерслаутерн ще получат допълнителни инвестиции за разработка и пускане в производство на перспективни модели.Именно центърът в Рюселхайм ще разработи 1,6-литров бензинов двигател от новото семейство EP, който ще се използва и от други брандове на PSA - Peugeot и Citroen. Освен това в завода на Opel в Айзенах от средата на 2019 г. ще се произвежда кросоувърът Grandland X (сега той се прави заедно с Peugeot 5008 във френския град Сошо). През 2020 г. в Айзенах стартира и серийно производство на хибридната версия на модела.Като цяло концернът PSA е разработил стратегически план, според който марката Opel трябва да излезе на печалба и да укрепи позициите си на пазара. Германският производител няма да съкращава персонал, а заплатите на служителите дори може да бъдат повишени с допълнителни премии. Opel вече предложи на пазара три модела, които технически са унифицирани с автомобилите на Peugeot и Citroen. Това са двата кросоувъра (само с предно предаване) Crossland X и Grandland X (на снимката горе), както и товарния миниван Combo. В момента се подготвя излизането на нова Mokka X, която преминава на платформа на PSA, както и на нова Corsa, която ще бъде идентична с бъдещото Peugeot 208. Така на пазара остават основно два автомобила, които са собствена разработка на немците - Opel Astra K и Insignia (на втората снимка).Снимки: Opel

 
 
Тагове: opel psa
fallback
  • #12
    Факт!-тическия ... ( преди 5 години )
    отново се е надрусал от прекомерна употреба на рено! Освен това яко се е задръстил със заДръстера ...
  • #11
    Панелен аристократ ( преди 5 години )
    Слабо
  • #10
    Анонимен ( преди 5 години )
    до сега кои ги спираше да разработват.
  • #9
    до Факт! ( преди 5 години )
    (продължение) ...не съм
  • #8
    до Факт! ( преди 5 години )
    Г-н Факт!, имах Vectra A, произведена през '1993 - купих я през '2003 и я продадох през '2015 и по нея ОЩЕ НЯМАШЕ НИКЪДЕ ръжда. Купувачът гледА, пипА и никъде не намери ръжда - само цъкаше с език... Нищо специално не съм
  • #7
    Факт! ( преди 5 години )
    Вектрата ли и тя гние споко ци.анското ферари и то или те бяха по времето на ми.ета пардон кадета!
  • #6
    До Факт ( преди 5 години )
    Погледни оттатък глокника и *** на прасето и ще видиш, че има опели и след кадет, фактически.
  • #5
    Факт! ( преди 5 години )
    Веднага!По-малко гният от старите гни.очи!Чакам си бирата!
  • #4
    Анонимен ( преди 5 години )
    Дайте ми една причина да съм фен на новите опели.
  • #3
    Факт! ( преди 5 години )
    Още по-лошо ко.еле колите в Германия отдавна се и правят от българи с немско гражданство.Ти би ли поверил да прави кола българин с нивото на наще "универстети" и "техникуми" те едни трамваи в софия едва сглобяваха и ги боядисваха с метлата ужас.Мексиканец по-добре ще сглоби кола!
fallback
Последни