fallback

Ferrari: Не изоставаме само заради гумите!

Фетел изброи проблемите след загубата в поредния кръг от шампионата на Формула 1

Звездата на Ferrari Себастиан Фетел призна след загубата в Гран при на Испания, че причината за това не се крие само в новите за това състезание гуми, които са с 0,4 мм по-тънък повърхностен слой. „Люис Хамилтън и Валтери Ботас изкараха състезанието с едно спиране в бокса, което за нас беше невъзможно – призна Фетел, който до старта в Баку беше начело в шампионата. – В началото на европейския сезон не сме достатъчно бързи, за да се борим с Mercedes. Имахме проблеми с гумите, като се надявам, че това важи само за това състезание, тъй като след две седмици в Монако ще получим други типове гуми и настилката ще е различна. "И накрая, издръжливостта ни не е на нужното ниво. Кими Райконен отпадна заради повреда, а това е чисто нова система за задвижване, която той получи след проблемите преди началото на състезанието.” Световният шампион Люис Хамилтън за първи път от началото на годината обяви, че е доволен от представянето си и от развитието на новата кола на Mercedes, като за Барселона тимът успя да отстрани сериозна част от проблемите, които мъчеха него и Ботас – основно свързани с работата на аеродинамиката и настройването на поведението на предната част на болида. След втората си поредна победа Хамилтън поведе с 17 точки на Фетел, който записа трето поредно състезание извън Топ 3. „Отново сме в голямата битка и наваксахме изоставането си” обяви шефът на Mercedes Тото Волф, който допълни, че промените по колите на Хамилтън и Ботас не са били конкретно подготвени за Барселона и трябва да дадат ефект и в следващите стартове до лятната пауза. Гран при на Испания дава началото на европейския сезон във Формула 1, като това е състезанието, в което отборите представят всички нови елементи и компоненти за развитието на машините си, Гран при на Канада през юни ще е надпреварата, в която ще дебютират еволюциите на системите за задвижване, с които отборите започнаха този сезон.

 
Тагове: mercedes ferrari
fallback
  • #7
    JDM_Mercedes ( преди 5 години )
    Разговора не е бил нито таен, нито с цел поощряване на Мерцедес.Година след като вкараха новите 6-цилиндрови турбо-мотори, от Мерцедес в официално интервю казаха, че ако това не е било променено, са щяли да напуснат Ф1.Това е изказване, пред широката публика.И все пак, предпочитам рева, на 10-цилиндровите машини, от не толкова далечното минало. :)
  • #6
    FenIX ( преди 5 години )
    Първо гумите не са променени по време на сезона а това е прието още по време на предсезонните тестове. 2-ро промяната е само за 3 писти заради настилката. Трето ФИА разреши огледалата да се закрепват за хало-то но не и да се поставят други аеродинамични елементи там иначе всички ще ги накичат като елхи и накрая ще сложат едно огледало свъзано с тънка нишка за да оправдаят тези аеро елементи. Подобно нещо направиха и Ферари затова ги предупредиха да ги махнат.
  • #5
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ти от къде знаеш, за такъв разговор, да не си бил в деугата стая? Правилата се променята всеки сезон но са еднакви за всички. Просто в некои периоди или години едни могат повече от други. И Бърни вече не е собственик на Ф1.
  • #4
    неразбирач ( преди 5 години )
    Но пък доста малко хора знаят за онзи разговор от 2014 между Дитер Цетче, Лауда, тогавашният шеф на Ф1 Бърни, в който Мерцедес заявяват, че ако не започнат да печелят ще напуснат спорта. Година по-късно започва и доминацията им. :) Просто казвам. Забраната на аероелементите над огледалата, промяната на гумите в течение на сезона само доказват, че Ф1 вече не е спорт, а бизнес.
  • #3
    JDM_Mercedes ( преди 5 години )
    Е не може постоянно да си на върха. Щом си горе, някой ще се опита да те свали. В последно време, доминацията на Ферари я няма просто. Първо Рено, после Браун (за една година), после бяха МакЛарън, след това Ред-Бул, сега Мерцедес. Ако се задържат така нещата, и няма кардинални промени, просто не виждам как, някой би успял да спре Мерцедес. Освен ако те сами не се откажат, справка АУДИ на Льо Ман, заради Дизелгейт.
  • #2
    Анонимен ( преди 5 години )
    А някога беше точно обратното. Имаше ги пак сребърните стрели, обаче всички си признаваха, че Ферари са години пред тях технологично.
  • #1
    JDM_Mercedes ( преди 5 години )
    През последните години, ясно се вижда, че конглокенцията няма сила, да издържи на темпото зададено от Мерцедес. Тази година, отново Сребърните стрели ще доминират. Въпроса е, дали Фетел, ще успее да устиска второто място, или ще го сдаде, за сметка на Ботас.
fallback
Последни