fallback

Това ли е масовият електромобил на VW?

Производството на хечбека Neo стартира през 2020 година

Германският вестник Bild публикува изображение, за което твърди, че показва серийната версия на първия масов електромобил на Volkswagen, който ще получи името Neo. Германският концерн показа концептуалния I.D., но от компанията дадоха да се разбере, че дизайнът на серийния електрически хечбек ще е по-различен. Все още информацията за Neo е оскъдна. Знае се, че моделът ще е изграден върху платформата MEB и батериите ще са разположени в пода на колата. Предполага се, че пробегът с едно зареждане ще е идентичен с този на концепта I.D. и ще е между 400 и 600 км. VW показа I.D. на салона в Париж през 2016 година, като задвижването му е поверено на електромотор с мощност 169 конски сили. Максималната скорост на концепта е 160 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч става за 8 секунди. Стратегическият план на VW за електрификация на гамата на концерна включва лансирането на 15 серийни електрически модели. Първи в производство, още през 2020 година, ще влязат хечбека Neo и серийната версия на кросоувъра I.D. Crozz. Очаква се, че цената на Neo ще е около 25 000 евро.

Тагове: volkswagen id neo id crozz
fallback
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Имам сериозни съмнения, че електрическите коли на ФВ са всъщност дизелчета, маскирани като електрички.ПП. Никаква вяра на ФВ.
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Сега четем за плановете им след 2020-та, а като стане 2020-та ще четем за плановете им за след 2025-та или направо за 2030-та. Като има продажни медии, като тая ще четем непрекъснато за ВАГ какво щели да правят, а после ще четем защо не са го били направили.Подхвърлят стотинки на медиите, за да пишат за тях. Няма как на ден да се пущат по 5-6 статии за една компания на ден и това да е нормално. И то статии не за това какво са направили, а какво щели да правят.
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    Непрестанно четем за плановвете на VW след 2020. Взе да става досадно.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Добре му го каза...
  • #5
    Ищван Чурка ( преди 6 години )
    KLASI-чески кибик, чувстващ се длъжен да пробутва мнението си като една малка чурка навсякъде, където стане дума за Автомобил 2.0, сиреч Автомобил ВТОРО поколение.Гледай внимателноhttps://***/iDbWtc и си обяснявай още по-внимателно защо толкова изоставаш в мисленето. Нищо, че си се взел за по-голям капацитет от хората в SHELLhttps://***/kMHfiSСамо празни приказки говориш и нищо насреща... Поредният абонат за минуси :D
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    И как по-точно ще съсипят озона като в момента той се възстановява а електромобилите не променят особено емисиите от тока понеже почти всички нови мощности са ВЕИ,АЕЦ и Газови централи освен това за производство на гориво също трябва много ток или пък икономиката при положение че най-много внасяме горива и моля да не обиждаш не си по-умен така
  • #3
    KLASIKA ( преди 6 години )
    Значи тази "количка за голф",ако някой я коментира ще предположа,че е нупушен с .........пушек от химически завод.Това не прилича на нищо,а още повече използва "агрегат" ли,що ли -който няманикакво бъдеще,а е една пирамида и когато се разкрие ще има доста "изпатили"които сега получават оргазми като видят"електрокар",и доста хора ще влязат в затвора ,защото са пробутвали и съсипали озона и икономиката ,като са продавали елекрокари на "ОМАТРИЧЕНИЯ" ***.
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    Много добре цената вече е 25К а преди бяха обявили 27К но пък са изместили годината от 2019 на 2020 с тази цена и двигател е по-евтин от дизеловия Голф само да не се окаже накрая че базовия мотор ще е 120коня а 400км пробег е според NEDC което реално е към 300 иначе ако няма промени и може да се зарежда с поне 150КВТ нищо чудно да гони Голф и Поло по продажби
  • #1
    dds ( преди 6 години )
    без ДДС акциз екстри аларма и т.н. 100% ще стъпи на S-Class ?!!
fallback
Последни