fallback

Volkswagen отмъкна една от звездите на Tesla

Мениджърът на моделите S и X поема гамата I.D.

Volkswagen привлече един от важните мениджъри на Tesla, работил по развитието и лансирането на Model S и Model X, обяви германският гигант. Става въпрос за Матю „Мат” Рина, който работи за Tesla от 2013 година и вече е вицепрезидент на Volkswagen Северна Америка, като официално ще заеме длъжността на 16 април. Рина поема цялата гама електрически модели, които предстои да бъдат лансирани и ще са изградени върху новата платформа на компанията за електромобили – MEB. Преди да работи за Tesla, Рина се е трудил и за Porsche Motorsport Северна Америка и Honda Performance Development. Рина ще отговаря не само за бъдещите електрически модели, като началото в Щатите трябва да постави през 2019 година I.D. Crozz. Под контрола на бившия кадър на Tesla ще са и разходите за моделната гама, финансовите резултати, определяне времето за лансиране на моделите, качеството им и управлението на риска за цялата гама. От VW похвалиха Рина, че предлага рядко съчетание от инженерни и финансови знания и умения, а освен това вече е натрупал опит и с управлението на развитието на отделни модели.

Тагове: tesla volkswagen model s
fallback
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    На кой трактор не мога да купя емблемата, че не се рзбира ?
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    На тоя трактор само емблемата не можеш да му купиш.
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    То не беше разглобяване на коли, чесане гледане. Явно и това не стига ся и хората ще им вземат. Ем след 100 години производство на тракторчета, завоя е труден.
  • #7
    popa ot razgrad ( преди 6 години )
    почна се...
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Човекът е МЕНИДЖЪР. Мениджърите не разработвт нови технологии. Мениджърите анализират пазара и изготвят стратегии за продажби.
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да, точно за нея "японска" фирма питам, дето през 98-*** фалира и я купиха Дачия.А Лийф, дето реално е Зое. Точно за тази "японска" фирма говоря.
  • #4
    Best seller ( преди 6 години )
    Много лесно е да бъдеш бестселър когато няма друго на пазара. Къде са им продажбите сега? Откакто лансираха новия модел на Nissan Leaf, имат едва 19 хиляди заявки, като клиентите се отказаха от голяма част от тях, заради проблеми с бързото зареждане. Не стига че се зареждат с максимум 50 киловата и имат по-малък пробег, Ами като тръгнеш на път може да заредиш само два пъти с 50 кв а после се ограничава на 22кв максимум. Тесла модел 3 може да се зарежда с 200 киловата- 10 пъти по-бързо.
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    За японската фирма като Нисан и техния световен бест селър от години Нисан Лийф ли питаш, примерно!
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ам великата японска фирма, къдей, уа ? ммцтт дб мрсн в гз, пдрст.
  • #1
    Nev ( преди 6 години )
    Ха, какво стана сега, като опре до съвремени технологии и нещо различно от 100-годишни тракащи дизелови кадилници, великата германска фирма няма умствен и технически ресурс да се реализира на пазара!
fallback
Последни