fallback

BMW призна: Производството на електромобили ни излиза твърде скъпо

Баварците засега не бързат с масовото навлизане в сегмента

Популярността на електромобилите в Европа, САЩ  и Китай стремително расте, което принуждава автомобилните производители да отделят все повече средства за разпаботката на нови електрически платформи. Оказва се обаче, че не всичко е толкова безоблачно, колкото изглежда, съобщава изданието Motor1.Според информацията, един от водещите производители – BMW, не предвижда през следващите поне 2 тодини масово производство на коли на ток. В момента този тип превозни средства не носят печалби на компанията, докато бензиновите и дизеловите модели позволяват тя да се развива уверено.По думите на председателя на Съвета на директорите на BMW AG – Харалд Крюгер, силовите агрегати на ток от четвърто поколение, с които в момента се оборудват електрическите модели на марката, все още са прекалено скъпи. Това трябва да се промени през 2020 г., когато ще излезе петата генерация електромотори.„Трябва да изчакаме, тъй като именно следващото поколение електрически двигатели, което ще излезе през 2020 г., ще ни позволи да намалим съществено разходите си по производството. Мога само да кажа, че сумата, която ще спестим, е огромна”, коментира Крюгер.Босът на BMW допълни, че концернът ще инвестира над 100 млн. долара в разработка на шесто поколение силови агрегати на ток. Те трябва да бъдат готови през 2025 г., когато германският производител ще предлага 25 електрифицилани модели. От тях 12 ще бъдат изцяло електрически.През 2017 г. BMW е продал на европейския падар 21 010 бройки от електрическия i3, което е над 6000 повече от 2016 г. В концерна обаче разчитат много повече на предстоящото излизане на седана i4, който ще бъде на пазара през 2020 г. Той ще има пробег от 600-700 км и ще се конкуира с Tesla Model 3. Снимка: BMW

Тагове: bmw i3 i4
fallback
  • #6
    младен ( преди 6 години )
    "Според информацията, един от водещите производители BMW, не предвижда през следващите поне 2"Абе аз са нещо не мога да вдена. Всяка седмица различно - една "ние сме готови..., пускаме..., до 2-3 год всички модели че са хибриди или ел.", следващата седмица новини като тази, после пак като първата и после пак отново като тази. В крайна сметка....аутомедия ли не са в час или производителите?
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Смешно е I3 който наистина е впечатляващо лек да харчи повече от Модел 3 според ЕРА явно на този етап развитието на електромоторите е много по-важно от теглото например И3 тежи над 500кг или почти 1/3! по-малко от Модел 3 и има 90коня по-малко а харчи малко повече значи ако си разменят електромоторите БМВто няма да отстъпва на М моделите и разхода ще е рекордно нисък
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    Мазда изобщо пък не се и захвана с електрички. Те си казаха, че ще продължат да развиват ДВГ и го правят. Поне БМВ си признават, че е рано за електрички. Да не говорим, че има и много по-добри технологии, ама те излизат още по-скъпо... и те така.
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    Правете дизели тогава , и без това наи-много от тях продавате.
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    Важно е хората какво искат не бмв какво ще решат. Ако хората искат ел. коли ще намерят от къде да си купят.
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ш'са сетите, че всичко различно от тролеи и трамваи е вятър работа!
fallback
Последни