fallback

Новата Skoda Rapid излиза догодина

Хечбекът ще получи хибридната система на VW Golf

През 2019 г. компанията Skoda ще предложи на европейския пазар новото поколение на хечбека си Rapid, съобщава британското издание Auto Express, което разкрива и подробности за автомобила.Според информациата, следващият Rapid ще бъде построен на модулната платформа MQB A0, която се използа за голям брой модели на концерна Volkswagen. Сред тях са VW Polo, Seat Ibiza, VW Virtus и Seat Arona. Същото шаси е в основата на новата Skoda Fabia, както и на бъдещ всъдеход на чехите, създаден по мотивите на концепта Vision X.Новата Skoda Rapid ще се предлага само с 5 врати, а на пазара ще се конкурира с модели като VW Golf, Ford Focus, Seat Leon и Honda Civic. Хечбекът ще получи широка гама силови агрегати, включваща 1,0-литров бензинов мотор с мощност от 84 до 109 к.с., 1,5-литров бензинов двигател със 148 к.с., както и 1,6-литров дизел.За модела е предвиден и „мека” хибридна система, която най-вероятно ще бъде взаимствана от обновения VW Golf. Подробности за новия Rapid трябва да се появяj по-късно тази година, като не е изключено моделът дори да бъде представен наесен.Снимка: Auto Express

Тагове: skoda rapid
fallback
  • #21
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не е вярно. MQB има няколко варианта, според сегмента.
  • #20
    MQB ( преди 6 години )
    "Колкото и да се опитват да представят Октавия в класа на Пасат, истината си остава, това е Голф."То по тая логика и Пасата е Голф, на една и съща платформа, повечето двигатели са едни и същи, удължен и разширен ...
  • #19
    Анонимен ( преди 6 години )
    Сегшния Рапид е на шаси от старата Фабия, и в базовата версия липсва каквато и да е шумоизолация, гола ламарина зад двигателя и под таблото. Евтина, да, но има защо. За малко пари получаваш кофти кола.
  • #18
    Анонимен ( преди 6 години )
    Колкото и да се опитват да представят Октавия в класа на Пасат, истината си остава, това е Голф. А това, че я разширяват и удължават, като при Дачия, я прави по-лоша- къси носачи, далече от средата на шасито. В резултат, ужасна возия.
  • #17
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да приемем че Модел 3 не е в класа на 3та серия и С-класа но в Европа пак е сравним по цена с Golf GTI "Performance" и малко по-евтин BMW 125i които са малко по-бавни е в щатите е друго там Голф ГТИ е 26К долара,Фокус ST е 25К а 230i e 35К но пък е значително по-бързо
  • #16
    Анонимен ( преди 6 години )
    И не на последно място в БГ сме 10 години назад във всички отнощения и ще е успех ако до 10 години започнем да стимулираме карането на нови коли чрез данъци такси и контрол а не на 10-15 годишни таратайки
  • #15
    Анонимен ( преди 6 години )
    Сметките въобще не са толкова прости! Под 35к евро Тесла 3 няма да е тук. Данък за 258 кс срещу данък 80-140 кс? Каско за 70к срещу такова за 30к Накрая ще остане че трябва да се изминат над 200к км за да си напред. Аз за толкова съм сменил колата
  • #14
    Анонимен ( преди 6 години )
    И аз съм за ограничаването на дизелите но не мисля че е реалистично да кажем че до 10 години ще изчезне напълно. Ако до 10 години спре дизела при колите ще е ОГРОМНО постижение. Също така до 10 години няма шанс да имаме ел мрежа която да поеме това натоварване камо ли пък ел мрежа само от ВЕИ. А ако си еко ще има и хибридна версия. Хората гледащи кола за 25к лв очевидно нямат пари за кола за 40к лв колкото и напред в бъдещето да гледат
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    Прави сте че интериора,оборудването и широчината са важни но все пак Октавия е по-голяма от 3та серия а е С-сегмент и Инсигния комби е по-голяма от 5та серия а е в сегмента на 3та серия
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ти май не виждаш накъде отива света. За какво ти е кола с която ще ти е забранено да влизаш в града!? Дизелите до 5 години ще изчезнат, още 10 години след това и всички бензинови коли ще бъдат забранени. Както каруците са забранени, света се променя и оцеляват най-добре приспособяващите се.
fallback
Последни