fallback

BMW, VW и Renault се обявиха срещу новите процедури за тестове на вредните емисии

Производителите са категорични, че технологията ще наруши производството и ще намали печалбите им

Три от водещите европейски автомобилни производители – BMW, Renault и Volkswagen Group, предупредиха, че новите процедури за тестване на вредните емисии на двигателите, въведени в Европейския съюз, ще окажат негативно влияние върху производството и съответно върху печалбите им, предава Automotive News.Баварците вече обявиха, че през май спират производството на някои модели, за да може да бъдат извършени необходимите промени по техните двигатели. Мярката ще засегне различни версии на 7-Series, както и на кросоувърите X1, X2, X5 и X6. Говорител на BMW коментира, че прекъсването на производството може да трае между няколко седмици и няколко месеца в зависимост от модела.На свой ред Volkswagen Group призна за потенциални затруднения при извършването на тестове на свои автомобили по новата система WLTP. Финансовият шеф на концерна Арно Антлиц заяви, че производителят от Германия е изправен пред „сериозни финансови изпитания”, свързани имено с въвеждането на новата методика.За подобно нещо алармира и главният изпълнителен директор на Renault – Карлос Гон, според който системата WLTP ще окаже влияние върху компанията му през периода септември 2018 – април 2019 г.„Ние още не сме наясно колко ще ни струва въвеждането на новите методи за изследване, тъй като не се знае кои от тях ще бъдат одобрени. Не сме наясно и колко бързо ще се случи това. Във всички случаи обаче ще ни се наложи да платим висока цена, за да добавим новите технологии и оборудване”, обясни Гон.Новата методика на тестове WLTP заменя досега използваният NEDC, като по нея задължително трябва бъдат изследвани всички автомобили, произведени след септември 2018 г., преди да бъдат пуснати в продажба. Новият протокол включва замерване на вредните емисии по време на движение в реални условия, които ще бъдат сравнение с нивата, получени при измерване в лаборатория.Снимка: Automotive News

Тагове: nedc wltp
fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    X2 току що го пуснаха, а сега ще го спират защото не отговаряло на нормите. За мен БМВ вече влезе в графата "смешна марка".
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ако,не беше "гръмнал" скандалът с лъжливия софтуер, кой знае още колко време щяха да тровят. Сега поне в "белите" страни се работи това,което е на хартия и реалното да е едно и също или поне да не е фрапантна разликата. Кой знае колко пари се въртят под масата, за да не излизат определени истини на яве. Големите компании могат да си го позволят!Важното е агнИтата да мълчат!
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    Защо ли никак не се учудвам, че полудържавните перачници ФВ и Рено са противници на новата методика. Учудва ме, че и баварците ще се окажат същите шмекери. Уж го раздават най-високотехнологични в немско, но се оказва, че само външно изглежда така. Даже и Тойота не успява да ги научи как се правят коли.Абе няма какво да говорим. Като не могат да покрият изискванията да затварят. Само,че лобитата пак ще надделеят и пак ще измислят шмекерия да си произвеждат к0чините и да ни тровят.
  • #10
    112 ( преди 6 години )
    Като не можете ... закривай ...
  • #9
    :) ( преди 6 години )
    Като не могат да печелят да хлопват кепенците и чао. Все ще се намери някой производител да покрие изискванията. Аман от наглеци. Има си закони и те трябва да се спазват. Който не му отърва да фалира.
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Мерцедес използват двигатели на Рено на дали са по-екологични от останалите. PSA първи си показаха реалните резултати, сега е редно и другите да последват примера им, а не да чакат да ги накарат на сила.
  • #7
    Дошо ( преди 6 години )
    Нормално и естествено за полудържавните перачници СОЦваген и рено, към които за съжаление се присъединява БМВ. Явно под натиска на все по-голямото изоставане от Мерцедес.
  • #6
    KLASIKA ( преди 6 години )
    Така ....,или да кажат ,че Земята е в критично състояние и да спират колите или тези гейове -чиновници да се сменят с истински експерти които официално да кажат,че двигател с вътрешно горене не може да покрие тези норми!Това е ясно!Ама ги е страх да питат мафията кога ще пуснат истинския двигател който се пази в тайна,защото петрол ще има за още 100г.,и чак тогава ще го пуснат защото сега генерират печалби и трябва дасе нагушат!Затова плащат на чиновниците да има интрига,все едно ги е грижа....
  • #5
    Факт! ( преди 6 години )
    Е че тогава къф е смисалот от тестот като показва някакви данни които не са верни.Направо да махат тестовете тогава!
  • #4
    пена ( преди 6 години )
    Явно според тия *** е нормално и тестовете за разход и тестовете за вредни емисии да се "мерят" с напълно нереалния NEDC който показва фалшиви и занижени стойности.Все едно като милиционер ме спре и каже, че карам прекалено бързо, аз да му кажа да си намери дриг радар който показва по-ниски стойности.
fallback
Последни