Една от важните положителни черти на моделите на Tesla е страхотното ускорение на електромобилите на компанията на Илън Мъск. Всъщност, точно това предимство тепърва ще се развива спрямо автомобилите с двигатели с вътрешно горене, които на практика са ограничени от природните закони в битката с електромобилите за най-доброто ускорение. Все пак, хибридите са една крачка по-близо до електрическите коли, тъй като впрягат двигателя с вътрешно горене и електромотор в ускорението. В Щатите използваха класическия тест за ускорение от място до 60 мили в час (96 км/ч), за да се видят кои от електромобилите и хибридите, предлагани на пазара се справят най-добре в това изпитание. Мнозина са на мнение, че ускорението от 0 до 100 км/ч няма значение за представянето на който и да е автомобил, но динамиката на старта винаги е било приятно усещане и това едва ли ще се промени. В дъното на елитната компания е луксозният хибрид Cadillac CT6 PHEV – 5,2 секунди за спринта от 0 до 96 км/ч. По-важното е, че флагманът на Cadillac се справя в това изпитание на едно ниво с модела на Mercedes, който привлича повече клиенти от него – S-класата на германския производител, представена тук във версията S550e. Неговото постижение е същото – 5,2 секунди в ускорението. С една идея е по-добро представянето на новия модел на Tesla – масовият Model 3, който покрива спринта за 5,1 секунди, като става въпрос за конфигурацията Long Range. Но това е официалната информация, неофициални тестове показаха, че електрическият седан може да се ускори и за 4,66 секунди. Също на ниво 5,1 секунди е и друга луксозна лимузина – 7-ата серия на BMW, представена в хибридната версия 740e с обща мощност 322 конски сили. Доближаваме се до Топ 3, но преди това 4-ата позиция е за друг хибрид на BMW – супер авангардният i8 е с резултат 4,2 секунди, осигурени от впечатляващите 374 конски сили. Третата позиция е за Porsche Panamera S E-Hybrid, като времената за ускорение стават все по-скромни – 3,2 секунди, като обърнете внимание, че за подобрение от 1 секунда е необходим автомобил с почти двойно по-голяма мощност от тази на i8. В случая Panamera S Е-Hybrid има мощност 680 конски сили. На върха обаче остават два модела на Tesla. Model X си гарантира второто място с 2,9 секунди с версията P100D с режим Ludicrous, а първата позиция отива при Model S – отново вариант P100D. Тук времето е 2,5 секунди, а с по-новия режим Ludicrous+ постижението ще е още по-добре, стига водачът да успее да се справи с тази динамика.