fallback

Кой иска класическо Porsche 911 на ток?

Обаче струва над 300 000 евро и се правят по 5 коли на година

Холандската тунинг компания Voitures Extravert решава един много специфичен, но сериозен проблем, който засяга любителите на класически автомобили, които обаче държат и на съвременните технологии. Казано накратко, холандците могат да си направят класическо 911 с електрическо задвижване. Стига да имате над 300 000 евро за кола, как бихте отказали на тази оферта? Всъщност, продукцията на Voitures Extravert е доста ограничена – 5 коли на година, а серията за 2018 е разпродадена, така че ще се наложи и да се чака за доставката. Преобразените 911 Carrera 3.2 вече носят името Quintessenza SE и TE, но все още няма официална информация по какво се различават двете модификации. Базовата им цена е 300 000 евро, както вече стана дума, но пък с едно зареждане на батерията, всяко едно от тези 911/Quintessenza изминава 400 км. Холандците не съобщават мощността на електромоторите, които слагат на мястото на легендарните боксери на Porsche, но поне се знае, че батерията е с мощност 60 кВт/ч. Максималната скорост на електромобила е 200 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема по-малко от 6 секунди. На борда на обновения 911 се появява и система тип KERS, т.е такава, която преобразува топлината, отделяна при спиране в енергия, спирачките са вече вентилирани, а амортисьорите са регулируеми. Защо да се прави компромис със спортното поведение при електроавтомобила с ретро форми, нали така? От компанията обещават най-качествените климатик и аудио система в „класа”, добавят серво на волана и гарантират разпределение на теглото 50 на 50 между предния и задния мост, което ще е интересна новина за феновете на класическите модели на Porsche.

fallback
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    съсипват автомобила, пример как една класика ще става само за моргата
  • #1
    Колев ( преди 6 години )
    KERS не преобразува топлинната енергия!Преобразува кинетичната (механична) енергия на движение в механична на маховик, или в електрическа, съхранявана в батериите.Идеята е дисковете и накладките максимално рядко и леко да се използват, а спирането да става чрез самите електродвигатели, обръщайки в генераторен режим и зареждайки батериите.
fallback
Последни