fallback

Skoda Octavia получи цифров приборен панел

Чехите вече предлагат бестселъра си с новата технология

Моделите Volkswagen Golf, Audi A3 и Seat Leon се оборудват с цифров приборен панел вместо аналогов още от 2016 г., като той е достъпен като опция. Тази технология обаче не беше достъпна за построената на същата платформа Skoda Octavia, но сега това се промени.Любопитното е, че чехите решиха да не правят гръмки изявления, а просто включиха виртуалния приборен панел в конфигуратора за оборудване на модела. Той е същият, който се поставя и на новия кросоувър на марката – Skoda Karoq.Вляво и вдясно са разположени показанията на температурата на охладителната течност и нивото на бензина, а голямата централна секция може да бъде конфигурирана по желание на водача. Например, там може да бъде поставена картата на навигационната система.Цифровият дисплей е достъпен само за по-високите и по-скъпи нива на оборудване - Style, Laurin & Klement, RS и Scout. Той струва между 350 и 430 евро, като засега се предлага само в Чехия, но се очаква до края на месеца да бъде достъпен и за останалите пазари.Снимки: Skoda

Тагове: Skoda Octavia
fallback
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Младене според теб колко струва софтуера зад дисплея, дизайна на съдържаниет, дизайна на корпуса? Ами то по тази логика защо има разлика в цената между октавия голф и а3, то едни материали са вложени. Виж и телефоните един айфон струва под 200$ като части и труд, защо струва 1000
  • #7
    младен ( преди 6 години )
    "Той струва между 350 и 430 евро, като..."Ама евалата дисплей който струва на едро има няма 30$, доста по лесен за изпълнение и освобождаващ място ще ми го предлагат за ~400евро пък и само в премиум модели като че ли е нещо кой знае какво. Ай сектир бе. И това всички производители, не само тия.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Уффф, то кола няма насреща, те дисплей и правят.
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    На ваг феновете може и без приборен панел. Те ще харесат. Важното е да изтъкват колко е качествено!
  • #4
    Triforce ( преди 6 години )
    Преди 2 години сменях някаква платка, която показва налягането на маслото на Mercedes W140. Пълни глупости! Само усложняват автомобилите. Моят е от последните бройки на 97-***. Какво говорим за автомобил 2017-та година? То ще е пълен кошмар вътре!Я се замислете през 90-те какво ви се е чупило на автомобилите? Биалетки, накрайници, карета и все основните части по окачването. Другото си беше наред! А сега? Компресор на климатика, датчик на баба му и леля му... е, моля ви се! :)
  • #3
    ssd ( преди 6 години )
    Благодарение най-вече на софтуера работи колата, то измести хардуера по сложност, възможности и мащабируемост преди много години.
  • #2
    .. ( преди 6 години )
    И аз като колегата не съм фен на цифровизацията в автомобилите.В днешно време колите патят много по-често от софтуерни проблеми откоокото от хардуерни такива.Вярно е, че не може без електроника, но май излиза, че колкото по-малко електроника, толкова по-добре.
  • #1
    112 ( преди 6 години )
    Предпочитам един класически красив приборен панел и хубава навигационна система от колкото цифров панел пред мен.
fallback
Последни