fallback

Обновената Skoda Fabia остана без дизел

За фейслифта на модела са предвидени само бензинови мотори

Чешкият производител Skoda публикува снимки и разкри информация за обновения си модел Fabia, чиято премиера пред публика ще се състои по време на автосалона в Женева през март.В момента компанията продавата третото поколение на бестлесъра, като от излизането му на пазара през 2014 г. от хечбека и комбито са продадени над 1,5 млн. бройки, което си е отличен показател.След фейслифта Fabia внезапно остана без дизеловия си 1,4-литров TDI мотор, който предлагаше 75, 90 и 105 к.с. За модела ще бъдат достъпни единствено бензинови двигатели – атмосферни с 60 и 75 к.с., и с турбо, развиващи 95 и 110 к.с. Скоростната кутия е 5-степенна механична, само за версията със 105 к.с. ще се предлага и преселктивна DSG.На външен вид обновената Fabia се отличава по новата решетка на радиатор и преработените харове. В салона има различна комбинация от прибори, като се е появила мултимедийна система Swing, както и USB-портове за пътниците на задните седалки.Снимки: Skoda 

Тагове: skoda fabia
fallback
  • #15
    qqd ( преди 6 години )
    Италиански 5 цилиндров JTD, 160 к.с. магистрално 140-160 харчи 6.0-6.2, а 120-140 е 5.7 - 6.0. В София е 7.5-8.0. Колата е тон и 400...
  • #14
    Анонимен ( преди 6 години )
    Правилно решение! Винаги съм се чудил на недоразумението - малка градска кола на нафта! Дизела е за кораби, камиони, и по изключение за големи и тежки автомобили! Ама за малки градски коли - НЕ! Най-после им дойде акъла на нафтаджиите от вв!
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    Аз карам служебна Фабия 1.2 tsi 110к.с бензин 6МТ и точно онзи ден правих София-Бургас-София.Сам в колата и без багаж.Стремях се да поддържам 130-140 и даде 6.7 на 100.Малко е шумна,но си е ок.Градско 7-8 на 100 но си е пъргава само дето е малко зле откъм сцепление.Като цяло си е супер за парите.Карал съм и дизел на Фабията и е пълен кошмар.Като всеки дизел
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Фабия комби с 1.2 TSI извънградско си се вмества в 6 на 100 без никакъв проблем. Преди 20 години дизелите харчеха повече при същата скорост - за какво ми е дизел на тази въшка "Преди 20г дизелите в този клас, дори в компактния, горяха около 4-4,5/100 извънградско. Не знам откъде твърдиш това"Рудолф.... със 140-160 както е писал колегата разход от 6 литра ще го видиш само в сънищата си "Аз с моята правя при 130-140 - 6,0:6,5 , но съм вероятно 500кг над Фабията. Сложи още литър за 160.
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    Цял свят разбра,само някои трудно загряващи Бай Ганъовци не разбраха още,че няма понятие съвременен дизел. Това е същото като да кажеш съвременен парен локомотив или съвременен параход. Просто това са задвижвания от миналия век,морално остарели като принцип на работа и гориво,което ползват. Всички се отказват от дизела или го ограничават,защото той е мръсен като техническо решение, морално остарял като система за задвижване и все по-скъп заради новите системи за екология.
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    Рудолф ... иначе за приятното каране на съвременен дизел съм съгласен , но минимум 6 цилиндъра
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Рудолф.... със 140-160 както е писал колегата разход от 6 литра ще го видиш само в сънищата си
  • #8
    Рудолф ( преди 6 години )
    Само който не е карал съвременна дизелова кола, само той не знае какво удоволствие е. А до колегата с 1,2ТСИ - ми тоя разход от 6/100 съм го постигал с 10 годишно комби ( 1400 КГ ), дизел 150 к.с. без никакви икономии.А доста често стигаше и под 5,5/100. Градско София - от 7,2/100 до 8,5/100 ...
  • #7
    trb ( преди 6 години )
    абе да ти кажа карам 1.2tsi хетчбек ии със 140-160, 2ма с багаж ми дава 7-7.5
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Фабия комби с 1.2 TSI извънградско си се вмества в 6 на 100 без никакъв проблем. Преди 20 години дизелите харчеха повече при същата скорост - за какво ми е дизел на тази въшка
fallback
Последни