fallback

Toyota вкарва 645 000 коли в сервизите

Проблемът е във въздушната възглавница и засяга 3 модела

Американският филиал на корпорацията Toyota обяви поредната сервизна акция, свързана със заводски дефект на въздушните възглавници. Този път обаче производителят на еърбези Takata няма вина за случващото се.В сервизите на компанията ще влязат 645 000 автомобила от цял свят, в това число и Северна Америка. Засегнати са 3 модела – Toyota Prius, Lexus RX и Lexus NX, коио са произведени през 2015 и 2016 г. При всички тях има проблем с електрическите кабели на въздушната възглавница, заради която тя може да не се разтвори при катастрофа. От Toyota потвърдиха, че вината не е в производителя на предпазните устройства Takata, който стана причина за най-големите сервизни акции през последните години. Досега няма регистран случай на пострадал човек заради проблема, но в Toyota искат да се застраховат.В близките дни всички собственици на проблемните автомобили ще бъдат уведомени кога да посетят сервизите на компанията. Отстраняването на дефекта ще бъде изцяло за сметка на японския производител.Снимки: Toyota, Lexus 

fallback
  • #15
    Анонимен ( преди 6 години )
    Бхаха, преди гърмяха без причина, сега не се отварятМъкккааа, Made in Japan(China)
  • #14
    Анонимен ( преди 6 години )
    Е има напредък,браво на японците.Предните години акциите на дефектни автомобили бяха с милиони,сега са свалили бройката до 645 хиляди,определено са повишили качеството.Остава да върнат едни 20 години назад и Кобе Стиил да оправят лошата си гънеща се стомана и ще са на нивото на средностатистически ширпотреби.А как стана така,че Тойота и Лексус заедно ги привикват,нали едното било голяма работа,ръчни изработки ала бала,то 90% са еднакви частите,ама поне 65 годишните ги купуват яко хаха
  • #13
    младенеее ( преди 6 години )
    Ти си бил в щатите ама друг път..Аз щото съм биил и пообиколил.Хората с положение и бизнес карат 3-те немски марки,хората бачкаторе пикапи, а *** и мексикано и жълтъурете карат оризарки. Хора с пари най много да седне в некой Лексъс,другото е изгърмели хунди и хундай.. ГеЗарете са в поршета и прочее.. та туй-ьота е само за пунгашора.
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    Японско качество от Адапазаръ, Турция!
  • #11
    да-а-а ( преди 6 години )
    От тойота те убиват много по-сигурно! Или размазан на стъклото,поради незадействал аербег,или заклан в седалката при непровокативно задействан аербег! А макаците или ще се разболяет от газовете,или пък възбудят от анимациите!В България сме решили проблема императивно - макаците са в Тойотите!
  • #10
    комулативно ( преди 6 години )
    Хем грозни,хем скучни,хем спънати,хем дефектни!!!
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    технологичните ли пак бе?Много са технологични-през 3 месеца сервиз за всички туйоти
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да не говорим, че когато на ВАГ им намерят проблем те правят сервизна акция само където са ги осъдили/накарали, а не в цял свят, както тойота или от дадения завод, ако е такъв случая - пример дизелгейт - направиха сервизна акция и изкупуване в САЩ, а в европа ./.Осъдиха ги в КИТАЙ за дефектни ДСГ трансмисии и те направиха сервизна акция само там, не за САЩ, не и за ЕВРОПА.Да има голяма разлика между сервизна акция на тойота и на vw, така е. Разликата е от небето до земята, както и качеството
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    *** акцията си е акция, но едно е да те осъдят и да докажат даден проблем, друго е ти да си го "хванеш" и то, че има такава хипотетична възможност.Предпочитам да карам лексъс/тойота и да ми сервизират безплатно колата за хипотетични проблеми, пред това да карал ауди/VW и да си плащам за дефектите им и да тровя децата си или да ги застрашавам поради липсата на след производствен контрол в структурата на ВАГ.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    младен, такива като теб гледат щатите САМО по телевизоракухар !!
fallback
Последни