fallback

Toyota Corolla се завръща като хечбек в Европа

Причината за това решение са слабите резултати на Auris

Японският производител Toyota ще върне на някои европейски пазари хечбек-версията на модела си Corolla, като това ще стане още в първите месеци на годината, съобщава Autocar, като се позовава на официлни източници.Първият пазар за модела ще бъде Великобритания, където за последно Corolla се предлагаше като хечбек през 2007 г. Причината за решението на компанията са незадоволителните резултати на Auris. За миналата година от този модел са продадени около 14 000 бройки, което е с 3000 по-малко от 2016 г.В Toyota очакват интересът към Auris да продължи да спада и затова ще го заменят с напълно нов автомобил. Той ще бъде изграден на новата глобална платформа на компанията, която ще позволи използването на различни хибридни и бензинови агрегати.Всъщност хечбекът Corolla ще разчита на 1,2-литровия бензинов мотор и 1,8-литровия хибрид от Auris. Японците обаче нямат намерение да предложат дизелова версия на модела, въпреки популярността на това гориво на Стария континент.Снимка: Toyota

Тагове: auris toyota corolla
fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хаха, не съм се качвал, мда. Карал съм и многократно съм се возил в бензинови Корола и Авенсис. Няма такива дървета, особено Королата. Единствената им отличителна черта е надеждността и до там. Останалото е трагедия...
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    Трополещи са всички Фолксвагени Кадита, като бусове са вътре.Дървения отвсякъде. Корола/Аурис е като автомобил от по-висок клас от повечето от конглокентите в класа си,качествено сглобена,удобна,широка,безшумна.Разбира се, и с по-добра гаранция, което е важно, когато човек плаща,а не седи по цял ден пред компютъра да си показва детската тъпотия.
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    "аурис беше замислен като "убиецът" на Голф.Е,самоуби се.." Как се самоуби. Като Корола е най-продаваният модел в света. Така ли? Голф е регионален играч, дори не може да бъде сравняван с Корола.По-скоро ти си се самоубил умствено. В това съм убеден.
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Англичанинът отдавна го е казал: Не съм достатъчно богат, за да си купувам евтини неша." Ами тии с евтините неща си същият,който нищо не си е купил със собствени пари! Корола е всичко друго ,но не и евтина.
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хаха, ти пишеш забавни неща, но за детската градина или за слабоумни. Не си се качвал в Тойота. Не случайно е най-продаваният модел в целя свят. Аз карам две Короли, и по-здрава кола не знам дали има, а в класа е една от най-безшумните и с лесно управление. Тиха,икономична, лека за управление. Какво друго му трябва на един човек от един автомобил от компактния клас. Ако имаше малко разсъдък,щеше да знаеш,че европеецът купува европейски коли,японецът японски, но американецът също японски.
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хаха, тия пак въртят имената, продажби няма. Не се научиха да правят коли и това си е. Някакви под средното ниво, трополещи, над 120 с антифони, падащи уплътнения, гърмящи възглавници и още един куп неща.
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    Корола е световен модел, а Аурис беше само за Европа и отговаряше на европейските вкусове. Реално погледнато Корола и Аурис са едни и същи модели. Което и да вземеш няма да сгрешиш. Като техника са доста надеждни да не кажа най-надеждните в класа си. Като визия лично мен Корола винаги повече ми е допадала. Всичкото е обаче въпрос на вкус и кой каквото го кефи това ще си вземе. Важното е, че кралят Корола е един и по продажби никой не може да го стигне.Някои се напъват, но все не успяват.
  • #6
    Приемчика ( преди 6 години )
    Няма такава поговорка в АнглияАко беше чак такъв разбирач,ще ше да знаеш.
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тия си мисля, че като сменят името, ще се продава повече...
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    Горе долу такава е историята и на Голф седан - Джета, Джета, Венто, Бора и пак Джета.Как дойде.
fallback
Последни