Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Hyundai представи нов кросоувър на водород

Моделът Nexo е построен на нова платформа и минава до 600 км с едно зареждане

Hyundai представи нов кросоувър на водород

Корейският производител Hyundai Motor Company официално представи новия си кросоувър на водородни клетки, който се казва Hyundai Nexo. Премиерата на модела се състоя по време на изложбата за потребителска електроника CES в Лас Вегас.

Hyundai представи нов кросоувър на водород

В компанията определят Nexo като „технологичен флагман, който ще играе важна роля в плановете на Hyundai за внедравянето на 18 екологични автомобила на световните пазари до 2025 г". Продажбите му ще стартират до края на годината.

Автомобилът е оборудван с най-модерни системи за помощ на водача, включващи камери за кръгов обзор, разположени от всички страни на автомобила. Те показват картина от областите, които са извън обсега на традиционните огледала, като тя се излъчва директно на екран в салона.

Hyundai представи нов кросоувър на водород

Освен това всъдеходът Hyundai Nexo става първият модел на корейската марка Lane Following Assist. От компанията обявиха, че системата автоматично настройва кормилното управление така, че то да поддържа лентата на движение.

Друга особеност е функцията Highway Driving Assist, използваща датчици и данни от навигацията за автоматична настройка на скоростта. В оборудването на водородния кросоувър влиза и система Remote Smart Parking Assist, помагаща паркирането на автомобила.

Hyundai представи нов кросоувър на водород

Кросоувърът е построен на изцяло нова платформа, която го прави по-лек, по-бъз и по-удобен от модела Tucson FCV. Автомобилът е поучи подобрена батерия, както и по-лека трансмисия. Габаритите на Nexo са дължина 4671 мм, широчина – 18959 мм и височина 1630 мм. Разстоянието между двете оси е 2789 мм.

Задвижването на модела става с електромотор, развиващ 160 к.с. и 394 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 9,5 секунди, което е с 3 секунди по-бързо от вече споменатия Tucson FCV. Само с едно зареждане Nexo изминава до 600 км. За сравнение, предишният водорен кросоувър има пробег от 430 км.

Hyundai представи нов кросоувър на водород

Снимки: Hyundai

 

Тагове: hyundai nexo
0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Това изглежда като модел на Пежо-Ситроен!Тея корейски джендъри са се объркали нещо
  • #8
    1 rate up comment 3 rate down comment
    ... ( преди 1 година )
    Във водорода е бъдещето ,не в колите на ток.
  • #7
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Много добре изглежда , въпреки , че тесните фарове или дневни са директна заемка от Ситроен .
  • #6
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    По-добре да карам грип отколкото японска геометрична фигура. Или по - скоро консервена кутия с ламарина от Кобе Стийл. Или да ми се включи еърбега и да ме убие. Или да тръгне да ускорява сама и да не мога да спра. Но най-важното е, че такива турски коли, в България ги карат най-интелигентните, най-технологичните, най-екологични и икономични и разумни граждани на моята държава.
  • #5
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Приятен дизайн. Нито пенсионерски нито прекалено претруфен. 600 км си е ок но как стои въпроса със станциите където може да се зареди. Иначе защо не.
  • #4
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    За момента водорода е най-алтернативен.
  • #3
    6 rate up comment 6 rate down comment
    BMW435icc,X3G01 ( преди 1 година )
    Nikak ne e zle dori na razmeri.Samo s 6 sm po-kasa i 5 samtimetra po-niska ot novoto mi X3
  • #2
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тя ако е по-добра от японските автомобили,значи е светлинни години по-добра от бай-ганъовските нискотехнологични германски трушиени бидони.
  • #1
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Аз като казвам, че всяка корейска кола е далеч по-добра от японските рикши-коли.