+ икономични, жизнени мотори, приятен за класа комфорт, добри седалки- немарлива изработка, ниско ниво на оборудване за сигурност, малък багажник
История на модела2/93 Представяне на модела с 0.9 литров бензинов мотор с 40 к.с.10/95 Подобряване на модела, еърбег за шофьора серийно3/98 Смяна на модела с технически идентичния Сейченто, 2 еърбега серия, 0.9 литров мотор с 40 к.с.и 1.1 литров бензинов с 55 к.с.10/00 Фейслифт, обогатено серийно обзавеждане9/03 Смяна на моделаФиат от дълго време е на червено, но на пазара втора ръка Сейченто и Пунто имат добри позиции.
Малкият Фиат по традиция се произвежда в завода на компанията в Полша.Когато бюджетът е нисък, изборът често води до малък Фиат. Икономични мотори и ниски фиксирани разходи помагат да скрепите финансовата рамка. При това Чинкуеченто и по-късно представения му на пазара наследник Сейченто предлагат достатъчно пространство, което в някои случаи може да приеме и четирима пътници. Комфортът съвсем не е лош, четирицилиндровите мотори работят шумно, но не досадно и неприятно. Така се реализират задоволителни постижения, само да не ви се изпречва нещо на пътя, защото спирачките са по-скоро слаби, а в случаи на внезапно спиране каросерията е доста нестабилна. За мнозина дизайнът на по-стария модел Чинкуеченто е по-добър, но по-новото Сейченто има по-добро оборудване за сигурност. Мотори и скоростни кутии дават чести проблеми.
Най-често срещани повреди: Мотор: дефектни цилиндрови глави и разливи на масло в 0.9 литровия мотор, дефектни горивни помпи (00/01 г.г.)Охладителна система: Прегрявания, причинени от дефектни водни помпи и термошалтери (особено 01 г.), неуплътнени радиаториБързо износване на съединителя, дори при версията Citymatic (особено 98-99 г.г.)Скоростите тракат при превключване, често дават дефекти