fallback

Пет причини да не се купува луксозен джип на старо

Ако сте убедени, че това е вашата кола, проверете някои неща

Как да устоиш на покупката на стар на години, но внушителен на външен вид голям джип? Много хора си мечтаят за подобен автомобил и в някакъв момент такъв им изпада, като отговаря на финансите, с които разполагат. В такива случаи човек често действа напълно импулсивно. Преди обаче да го стори, трябва хубаво да се замисли.ПРОБЛЕМИТЕ НА ВЪЗРАСТТАНека вземем за пример Porsche Cayenne, който дори на преклонна за автомобил възраст наистина изглежда впечатляващо. Кандидат-купувачът вече предусеща как ще се отправи на голямо пътешествие и как ще предизвиква завист у приятелите си. Или пък ще се харесва на момичетата.Първата сигнала лампа, която трябва да светне, е ниската цена. Не вярвайте на приказките, че купувачът хич не иска да се разделя с колата, но спешно му трябват пари. Първо проверете какви са специфичните неизправности и проблеми на дадения модел и най-вече на модификацията, към която сте се насочили. Проучете и колко ще струва обслужването, както и ремонтите, които неизменно ще последват.СКЪПО ОБСЛУЖВАНЕСтарият автомобил от елитна марка си остава...автомобил от елитна марка с всички произтичащи от това последствия. А почти винаги те не са никак евтини. Трябва да се отбележи, че някои собственици задължително обвързват автомобила си с цената на неговото обслужване, което е погрешно. Колата на старо със сигурност ще започне да влиза в сервиза. А когато става дума за скъпа марка, това няма как да бъде евтино. В случая не може да се разчита, че си купил автомобил, вложил си в него малко пари и всичко е наред. Да, днес е така, но утре?ДАНЪЧЕН ШОКНякои собственици на подобни автомобили започват да си скубят косите, след като разберат какъв данък трябва да се плаща. Неясно е на какво разчиташ, след като си станал собственик на кола с над 400 коня. Ако допреди това сте плащали за модел с 1,6-литров мотор, например, сега ще трябва да приготвите доста повече пари. Така че преди да се решите на покупка, проучете въпроса.ТЪМНО МИНАЛО И ОБЛАЧНО БЪДЕЩЕПо-голяма част от обствениците на подобни автомобили (Porsche Cayenne, BMW X5 и подобни) са особена категория. И не бива да се разчита особено, че са се грижили съвестно за колите си. Не са изключени и юридически проблеми, с които новият собственик може да се сблъска по-късно. Така че историята на машината трябва внимателно да бъде проверена, защото иначе може да има проблеми. Закупуването на подобен автомобил под влиянието на емоциите е огромна грешка, която трябва да се избегне.ЗАЕДНО ЗАВИНАГИВ един прекрасен момент от животи си, вие рискувате да станете жертва на своята голяма мечта. Просто средствата, вложени в подобен автомобил, ще ви вкарат в депресия и ще се опитате да го продадете. А няма гаранция, че бързо ще се намери нов купувач. Така ще трябва да направите сериозна отстъпка от цената, което ще означава, че сте на огромна загуба. Другият вариант е тази кола да остане завинаги ваш.P.S. Като цяло обаче не се опитваме да откажем никого от покупката на такъв автомобил. Само показваме рисковете, които той носи. Ако сте си го харесали и сте сигурни, че това е вашата кола – купувайтe и се наслаждавайте. Все пак веднъж се живее.

Тагове: suv
fallback
  • #18
    Анонимен ( преди 6 години )
    Просто при тези коли, евтината излиза най-скъпа. Ако търсиш Кайен, не гледаш гробовете от 15-20 хилки, а гледаш запазените от Швейцария за 30 и си оставяш резерв от още 10 хилки за нормални ремонти. *** си купува най-продънената на мега-ултра-хипер далавера и си мисли, че с още 2-3к в джоба може да съживи такъв гроб. Като посети официалния сервиз и диагностицират колата, съвсем "изненадващо" се оказва, че офертата за "стягане" е 150% от цената на колата.
  • #17
    BMW435i,X3G01 ( преди 6 години )
    Grehota e da se hvali6 s blagotvoritelni ni6tojni jestove.Jalak si
  • #16
    До 435-цата ( преди 6 години )
    прocт та вдлъбнат.Никога не съм и планирал да си купя подобна кола. Виж да преведа по сметката на някое детенце в нужда 1500 лева - правил съм го. Даже последно подарих на любимата за рожденния ден банково извлечение за 500 лева преведени на дете с ДЦП.Пък ти се фукай колко си ограничен...
  • #15
    Анонимен ( преди 6 години )
    Явно,пишлемето с бмв-то е някое комплексирано момино синче-те това е най точното определение,Мдааа....
  • #14
    До до bmw.... ( преди 6 години )
    Не се хаби пич, малоумие не се лекува. А като е моксирано с гадна дрога става по зле. Статията е много точна и важи за западна Европа и УСА. За България е точно на опаки, стар кошник който в БГ наричат премиум, маатонки абибас и 10 лв в джоба. Идилия!
  • #13
    до Bmw435icc,X3G01 ( преди 6 години )
    Някой от този форум дали го интересува какво караш, караш ли или не караш. Вземи се спри най-накрая и спри с това самохвалство да спамиш темите. Сега ще кажете, че злобея и завиждам, но не е така. Просто няма тема където да не се отбележи какво точно се случва с автомобилите на този човек.
  • #12
    Bmw435icc,X3G01 ( преди 6 години )
    Tazi statia razglejda problem,koito vaji samo za neplatejosposobnite bulgaria.Kvo me interesuva men tezi problemi.Az kola nad 3 godini i bez garancia ne karam,zatova i si pla6tam i gubia polovinata ot parite dadeni za nova kola.Niama li da razberete 4e v tozi sviat bezplaten obiad niama i koito ima kosa triabva da si nosi i greben4e
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    S klasse W220 май е дъното за Мерцедес
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не случайно са дали пример с най-проблемните SUV!Само не зная защо са изтървали Q3,5,7, ML, BMW X3.Особено при ML, купонът ви е гарантиран. Едва ли някога досега е правен толкова проблемен Мерцедес.VAG-моделите, който и да хванеш не стават за нищо. Там са традиционно зле нещата, но МБ се излагат тотално с ML. Просто не го очаквах от тях.
  • #9
    нововнос ( преди 6 години )
    Изобщо такъв клас кола, особено луксозните, са си за хора с пари, дали нова или стара - все отиват много пари. Нито да въртиш много км с нея, щото е скъпо да я караш, нито да въртиш малко щото пък за какво си я взел иначе? Скъпо удоволствие за уикендите общо взето. И май е вярно, че както долу колегата пише че Кайена издържа до 200К горе долу, масово са на по 200-250К тези в продажба в Испания например. Готови за сервиза.
fallback
Последни