Помните ли Дани Бахар? Роденият в Турция швейцарски бизнесмен, който винаги има огромни планове и сериозни амбиции, които обаче напоследък не постигат очаквания успех. Бахар беше начело на екипът, който във Формула 1 превърна Jaguar и Minardi в Red Bull и Toro Rosso, а освен това отговаряше и за футболната експанзия на империята на Дитрих Матешиц, като отговаряше за покупката на футболните клубове в Залцбург, Ню Йорк и Гана. След това Бахар стана старши вицепрезидент на Ferrari, като отговаряше за търговските въпроси и развитието на марката, а от октомври 2009 г. пое поста главен изпълнителен директор на Lotus. Не може да сте забравили гамата нови модели, които бяха представени в началото на управлението на Бахар в Lotus – в Париж през 2010 г. компанията представи пет нови коли, със сходен дизайн и амбиции да се бори с Ferrari, Aston Martin и Porsche. През 2012 г. обаче Бахар беше уволнен след разследване, което показа, че той е използвал пари на компанията, за да финансира луксозния си начин на живот, а от Proton потвърдиха, че в Lotus са усвоени над 100 милиона долара под формата на кредити. Последваха няколко дела между Бахар и компанията, като в крайна сметка всичко се реши извън съда. През 2014 г. Дани основа ARES – компания, базирана в Модена, която се занимава със създаване на уникални каросерии, промяна на интериора на автомобили и силов тунинг. И сега стигаме до първия сериозен проект на ARES – Project Panther, който има амбицията да възроди легендата De Tomaso Pantera, създадена от Алехандро де Томазо. Шасито и задвижването на новия Panther са заети директно от Lamborghini Huracan, а за дизайна на новия супер автомобил, чието производство в много ограничена серия трябва да започне другото лято, е Михай Панайтеску. Основната идея е да бъдат пресъздадени формите на Pantera, но по съвременен начин, като обаче Panther също да има потенциал да остане сред класиките на автомобилостроенето. С оглед на това, че основата е Huracan, то новият проект получава същият 5,2-литров V10 мотор, разположен пред задния мост, но клиентите на ARES ще могат да си го поръчват с по-голяма мощност. Шасито също е от Huracan, което означава, че Panther ще е със сходни размери с „донора”. Все още не са оповестени технически данни на Panther, но би трябвало да очакваме ускорение от 0 до 100 км/ч за около 3 секунди и максимална скорост над 320 км/ч. Това е най-сериозният проект на ARES, като компанията преди това се справи отлично със създаването на двуврата версия на Bentley Mulsanne и X-Raid варианта на Mercedes-AMG G 63. Бахар, който е основател и главен изпълнителен директор на ARES обяви, че за трите години от основаването й фирмата е имала над 200 клиенти, търсещи основно индивидуализиране на супер автомобилите им.