fallback

Fiat Chrysler все пак преговаря с Hyundai

Според Серджио Маркионе, сливане между двата концерна не се предвижда

Концерните Fiat Chrysler Automobiles (FCA) и Hyundai Motor водят преговори, но те са за техническо сътрудничество, а не за евентуално сливане. Това заяви изпълнителният диретор на FCA Серждио Маркионе, цитиран от Aitomotive News.По-рано тази година се появиха спекулации, че интерес за придобиване на италиано-американския производител проявяват както китайският Great Wall, така и корейския Hyundai Motor.„Ние и в момента купуваме компоненти от Hyundai, но сега искаме да разширим сътрудничеството с получаване на трансмисии и водородни технологии. Към момента няма нищо договорено”, коментира Маркионе, след което веднага бе запитан дали това не е стъпка към бъдещо сливане на двата концерна.Отговорът на шефа на FCA беше: „Не вярвам”, но не е тайна, че именно той е топ-мениджърът в автомобилния бранш, който най-активно призовава за обединение между големите компании. Евентуалното придобиване на водородни технологии ще позволи на FCA бъде конкурентен в епохата на все по-масовото навлизане на електрическо задвижване.Маркионе допълни, че в момента работи върху новия бизнес-план на FCA. Той е за 4 години, като ще бъде представен през пролетта на 2018 г. Основна роля в него ще играе развитието на марката Alfa Romeo, като първата крачка вече е направена с навлизането на компанията във Формула 1.В същото време ще се търси решение за намаляване на загубите на фирмата Magneti Marelli, която разработва най-различни компоненти за автомобилната индустрия. Не се изключва възможността компанията да бъде продадена, като приходите да бъдат инвестирани в Comau – фирма, разработваща роботи и изкуствен интелект.Снимка: FCA 

Тагове: hyundai fca
fallback
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    И е вярно, че корейската с двоен съединител е разчично направена от германската.
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    VW Group не произвеждат никакви автоматици, дори DSG. Корейците са на обратния полюс. Всичките им са собствено производство. А колко е дожра DSG, прочети АБ, тест 100 000 км. и при Ауди А4 и при Пасат ги смениха преди 30 000 км.м още в гарамция. Корейската на след 100 000 км. при разглобяването нямаше никакви следи от износване. Това списание поне е немско.
  • #3
    х ( преди 6 години )
    И в двете изказвания има доста неточности. Прочетете за BorgWarner в Wikipedia и ще разберете, че автомобилните производители ползват различни марки скоростни кутии за моделите си.
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    Доста неточности има в долното мнение:VW Произвеждат само DGS, от ZF купуват 8 степенните маслени за AUDI и т.н.Порше доколкото знам си правят собствена PDK.Мерцедес също сами си правят повечето автоматици.Корейските с двоен съединител са по-добри от тези на Форд, но още са далече от VW. Нооо напредват бързо и са много напред също спрямо френските и японските (автоматици като цяло)
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    Става дума за автоматичните трансмисии на карейците. Те са една от трите фирми, които си ги разработват и произвеждат сами. Другите две са Ford и GM. Най-после и АутоБилд признаха, с половин уста, че корейския вариант на DSG работи по-добре от тази на Volkswagen Group, т.е. на ZF. Корейската имала различна конструкция.
fallback
Последни