IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW представи хардкор-версия на M3

Модификацията CS разчита на 3,0-литров мотор с 460 коня

BMW представи хардкор-версия на M3

Германският производител BMW представи „хардкор”-версия на своя седан M3. Тя е получила добавка CS към името си и ще се настани над досегашния най-мощен вариант - M3 Competition Package, в гамата на марката.

BMW представи хардкор-версия на M3

Само преди 2 седмици BMW M3 CS бе заснето по време на последните си тестове на „Нюрбургринг” и още тогава стана ясно, че спортния седан е практическе готов за серийно производство. Сега дойде моментът за неговата официална премиера.

Повечето технически детайли бяха известни от по-рано. Под капака BMW M3 CS е поставен 3,0-литров редови двигател с 6 цилиндъра, развиващ мощност от 460 к.с. За двигателя е използвана фирмената система за изменение на фазите на газоразпределение Double-VANOS, както и система за директно впръскване на горивото. Нова e и изпускателната система.

Моторът работи в комбинация със 7-степенна роботизирана скоростна кутия DCT, което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди. Според данни, предоставени от производителя, средният разход на гориво при спортния седан е 8,3 л/100 км.

Окачването на автомобила е същото като при версията M3 Competition Package, но все пак е пренастроено, за да осигурява по-добросцепление. Системата Dynamic Mode също е променена. В стандартния си вариант машината е обута в колела с размери 265/35 R19 отпред и 285/30 R20 отзад с гуми Michelin Pilot Sport Cup 2.

В салона на BMW M3 CS има кожа, алкантара, музикална система Harman Kardon и навигация Navigation system Professional. Цените предстои да бъдат обявени, но е известно, че от модела ще бъдат произведени само 1200 бройки. Поръчките ще се приемат от началото на януари, а производството започва през март.

Снимки: BMW

Тагове: bmw m3 ms cs
0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    До гаражиста. Ако искат служебна S-klasse да ми дадат, ела да видим след 50к км, дали изобщо прилича на кола. Просто служебна кола и лична кола е нещо съвсем различно. Но ти няма как да знаеш, в сервиза няма служебни, освен да се покефиш на някой клиент на колата.
  • #9
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Striker ( преди 1 година )
    Да вярваш на АБ?! Ти на колко години си бре, младеж? Ако си под 18, тогава те разбирам. Това е все едно да питаш Самсунг, дали Апъл е добра марка, хихихи! АБ е придворно спнсорирано издание на ВАГ-инал групата:)
  • #8
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Марката БМВ може да не е качествена, но за мсетка на това е порядъчно скъпа.
  • #7
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ужас! Наистина си купете последния брой на АутоБилд. Някакво БМВ на продължителен тест, катастрофа от всякъде! И по мрежите го майтапят. Все едно е тест на Тата.
  • #6
    9 rate up comment 10 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 1 година )
    Докато работих в сервиз на дилър на БМВ, редовно имаше Ф30-ки, върнати гаранционно заради ръжда. И то най-масовите модели (318, 320Д). Проблемите бяха на различни места, най-често започваха от подкалниците или от лайсните на праговете. А за таблата също е вярно. Ако колата е по-базов модел и седи повече време на слънце, таблото започва да прегаря. Това бяха основно служебни коли, но все пак, за марка като БМВ, е недопустимо.
  • #5
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Bmw435icc,X3G01 ( преди 1 година )
    Mai si 4el revu na toyota yaris za koiato me4tae6 ot malak
  • #4
    7 rate up comment 13 rate down comment
    AMG ( преди 1 година )
    летен кафе- автомобил
  • #3
    19 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    И аз съм изумен! Чета последния АБ, продължителен тест на едно БМВ и падам от смях- блокиларал двигател на 30 000 км., на сменения износен притискателен диск, пробити стелки на 40 000 км., на втората година голямо огнище ръжда на задната врата, паднал лак на таблото,... и още и още. Това е ПРЕМИУМ МАРКА! ПЪЛНА ТОЯГА. ВЪДИЦА ЗА ПЛИТКОЧЕЛИ КОМПЛЕКСАРИ.
  • #2
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Bmw435icc,X3G01 ( преди 1 година )
    Pred takova nemsko savar6ensvo sam bezmalven Ps:21.01.18 the big reveal
  • #1
    23 rate up comment 9 rate down comment
    дон Шопеску ( преди 1 година )
    460 коня с разход 8.3 литра - абсурд.. Освен ако не караш с 60км/час...