fallback

Производителите в Европа лъжат с разхода все повече

Разликата между обявените и реалните стойности е скочила близо 5 пъти от 2001 г. насам

Средната разлика между официално обявения разход на новите автомобили и този, който може да бъде постигнат от тях в реални условия, е скочил до 42%, сочи нови проучване по въпроса.Международният съвет по чист транспорт (ICCT) излезе с доклад, базиран на информация от над милион автомобили в 8 европейски държави, сред които Великобритания. Според него средната разлика между декларирания и реален разход на новите автомобили през 2017 е 42%, докато същия показател през 2013 е бил 25%, а през 2001 г. - едва 9 на сто.Частните автомобили се представили по-добре от колите, използвани за служебни цели, като първите записали резултат от 39% средно разминаване, а вторите - 45% разлика между официалния и постигнатия разход на гориво. От ICCT прогнозират, че потребителите плащат по около 350 британски паунда годишно повече за гориво, отколкото ако разходът на техния автомобил отговаря на предварително обявените данни от производителя.Данните може да се подобрят значително в бъдеще, благодарение на въвеждането на нова процедура за тестване на разхода на гориво и нивата на вредните емисии на автомобилите. Новият режим бе представен през септември и ще стане задължителен за всички нови автомобили през септември 2018 г. Процедурата, носеща означението WLTP ще замени досегашната програма NEDC, при която автомобилите се тестваха в продължение на едва 20 минути, за да се измери техния разход на гориво и вредните им емисии.Въпреки новият тестов режим, от ICCT заявяват, че има още много работа, която трябва да бъде свършена, за да се намали разликата между официалния и реалния разход на гориво. Според организацията новата WLTP програма “съдържа нови вратички, които могат да позволят допълнително увеличаване на дупката”.Снимка: Audi 

Тагове:
fallback
  • #16
    Анонимен ( преди 6 години )
    Mitsubishi - Space Star - 1.0 MIVEC (71 Hp) CLEARTECминалата година го купих на жената. Това е най-икономичната кола, която някога съм карал. Бензин с 3 цил. много лека и приятна за каране. Извън града със скорост 70-80 км/ч спокойно си пада под 4/100. До 3.5 съм стигал, точно, колкото е по каталог. В града и дават4.5/100.Ако ньма натоварено движение и под тези стойности се стига, а при трафик и задръствания около 5 е разхода, а зимата до 5.5/100 стига. Това е за градско и сам човек в колата.
  • #15
    Анонимен ( преди 6 години )
    До онзи с Ауриса и разход 3.6Този разход само в едната посока нали с леко нанадолнище. Това е Аурис първа генерация я имах със същия мотор 126 к.с. Много здрава и икономична кола, но разход 3.6 няма начин просто. Малко под 4/100 дамо ако си сам без багаж и нощем без движение може да си постигне иначе при нормални условия 4-4.5/100, което си е съвсем нормално и е толкова и малко под заводския разход. Иначе ня Корола с 1.4 Д4Д 90 к.с. съм правил 3.2/100 с още един в колата за свидетел имахме бас
  • #14
    Анонимен ( преди 6 години )
    А на някой прави ли му впечатление че тук пише един фен на японските колиМога да ти кажа че не е редно да злорадстваш и едните и другите данни са достижимиНо ми направи едно впечатление При Ауди разхода по борда отговаря на зареждането докато при Тойота разхода по борда бе с 10-13% по нисък от реалния което не им прави чест но все пак това е кола без претенции
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    А на някой прави ли му впечатление, че най-голяма разлика има при немските автомобили. Винаги през годините, когато съм гледал тестове и при тях разликата е огромна между заводски и реален разход. Най-вече се отнася за немската "света троица". И другите ги тестват при същите условия, но не показват толкова големи разлики, което навежда на мисълта, че умишлено немците лъжат и то много яко.Както винаги между другото за всичко. Лошото е,че не си вземат бележка и всяка лъжа е последвана от по-голяма
  • #12
    до: така е ( преди 6 години )
    Да така е, но не е при немските коли. Там трябва да сложиш доста повече литри отгоре.
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    Примерите които ти цитирах саАуди А8 4.2 дизел 2011г.Ауди А6 3.0 дизел 2012гсъщо така и една по стара Тойота Аурис 2.0 дизел от далечната 2007 г тя дори на извън градско ми е падала на 3.6 Така че разходите са постижими но задволанните устройства си мислят че ги лъжат когато не умеят да карат икономично
  • #10
    така е ( преди 6 години )
    взимаш каталожния разход + 2л и става релания.
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ами те лъжат активно последните 10-тина години. Наистина тенденцията започна към 2000-ната ама истинските шашми са от последните няколко години. А всички давата примери с коли на по 12-15 години
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Разхода за извън градско е даден при скорост от 90 километра в час ако разхода ви по магистрала с 140-150 е по висок с 40-50% няма нищо учудващо
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    Пак за будалата ,бензина особено зимно време на къси отсечки в града както и да го караш разхода е с около 100% отгоре за дизела това е около 30%
fallback
Последни