fallback

10 мечтани коли от 90-те, които вече са достъпни

Купете ги сега, за да не изпуснете момента на най-ниските цени

Цените на много велики деветдесетарски коли, като Porsche 993, Honda NSX и Toyota Supra, се изстреляха до небесата в последните няколко години. Въпреки това обаче, на пазара все още има герои от отминалите времена, които могат да се купят на достъпна цена. Представяме ви 10 неостаряващи модерни класики, които едно време бяха недостъпни, но сега струват колкото нормален хечбек.Chevrolet Corvette (C5)За около 20 000 eвро в Европа и доста по-малко в Щатите, може да се открие доста запазен Chevrolette Corvette от генерацията C5. Освен с вълнуващ външен вид той има и много с какво да ни зарадва като поведение, тъй като се задвижва от 5.7-литровV8 двигател с 350 к.с., който е способен да ускори двуместното купе до максимална скорост от 282 км/ч. Произвежда се от 1996 до 2004 в Кентъки.Aston Martin DB7Учудващо е, че за по-малко от 20 000 евро, човек може да си купи чистокръвен Aston Martin. Версията на DB7 Vantage с V12 двигател е представена чак през 2000, но моделът се е предлагал и с чудесен 6-цилиндров редови двигател с 355 к.с. Именно тази версия в момента е най-достъпна на пазара, ако търсите култов деветдесетарски автомобил, но не ви се дават много пари. Ако пък не сте фенове на Aston Martin, но искате подобна визия, винаги можете да заложите на неговия близък роднина Jaguar XK8.Nissan 300ZX Twin TurboЗа разлика от Toyota Supra, цените на Nissan 300ZX Twin Turbo запазиха своите нормални нива през годините. За около 10 000 евро в момента с лекота можете да откриете запазен 300 ZX, а при повече късмет цената може да е дори по-ниска. За парите си получавате истински японски спортен автомобил, който не само изглежда чудесно, но и има чудесна динамика, която дължи на своя 3.0-литров V6 двигател с 300 к.с.Lotus EspritКупуването на стар Lotus Esprit едва ли е най-добрата идея, но от друга страна това е автомобил като никой друг на пазара. За разлика от конкурентите му като Honda NSX и Porsche 964, Esprit запазва цените си в доста по-поносими рамки. Трябва обаче да имате предвид, че ниските цени от около 25 000 евро впоследствие набъбват като разход. Поддръжката на тези автомобили е доста скъпа, което отказва и голям брой от купувачите. Все пак това е един от малкото шансове човек да си представи, че е Джеймс Бонд.Porsche 968Porsche 968 e ултимативната еволюция на брилянтното Porsche 944. Този модел има само 4 цилиндъра, но двигателят му е с работен обем от 3.0 литра и мощността достига 236 к.с. Версията 968 Turbo е още по-потентна и има налични 305 к.с. под предния си капак, но тези варианти са много по-трудни за откриване. От останалите има много оцелели бройки, които в Европа се търгуват на цени от около 15 000 евро, което за култово Porsche си е направо безценица.Mercedes-Benz SL600Eдно от легендарните купета на Mercedes от 90-те беше изключително скъпо, когато се появи на пазара, но днес с лекота може да бъде открито дори за под 10 000 евро. Е, разбира се, такъв автомобил би бил доста скъп за поддръжка, но от друга страна ще имате честта да седите зад волана на един от най-добрите GT автомобили от близкото минало. Особено ако става въпрос за върховата SL600 версия, която използва 6.0-литров V12 двигател с 390 к.с.BMW M3 (E36)Първото поколение на M3, базирано на 3-Series E30, в момента се търтува на драматични цени. Неговият наследник обаче - M3 E36 - все още може да бъде открит на доста добра цена от порядъка на 15 000 евро. От модела са произведени общо 71 242 автомобила в периода 1992 - 1999 в три различни версии - седан, кабриолет и купе. Баварците представят модела с 3.0-литров двигател, но впоследствие го обновяват с 3.2-литров агрегат, разполагащ с 320 к.с.Dodge ViperУчудващо е колко много получавате за някакви си 40 000 евро, купувайки си използван Dodge Viper. Цената наистина на първо четене звучи малко солена, но трябва да се има предвид, че това е истински американски суперавтомобил, който изглежда, звучи и се държи на пътя отровно добре. През годините американците произвеждат много версии на Viper, сред които и версията SRT-10, оборудвана с най-големия сериен двигател в света с работен обем от 8.3 литра. Разбира се, тази версия далеч не попада в графата “Достъпни”, но от друга страна прави ореола на целия модел много по-ярък.Porsche Boxster (986)Цените на всички модели на Porsche с въздушно охлаждане отдавна са недостижими за средностатистическия потребител, но първите версии на Boxster все още са доста достъпни. Разбира се, това не е от най-красивите коли, но въпреки сериозното възмущение, което предизвиква сред пуристите, Boxster е истинско Porschе с всичките позитиви от това. Освен това, Boxster има средно разположен двигател, за разлика от култовото 911, което прави управлението му доста по-лесно и приятно дори за начинаещи шофьори.Mitsubishi 3000GTMitsubishi 3000GT беше един от най-интересните и технологично напреднали спортни автомобили на 90-те. Въпреки този си статут, японската класика все още може да бъде купена за жълти стотинки, особено в сравнение с Toyota Supra и Honda NSX. Дори върховите изпълнения със задвижване на четирите колела 3000GT VR4 могат да бъдат открити за под 20 000 евро. По-обикновените версии на запазени модели от серията достигат цени дори под 10 000 евро.Снимки: Производителите

fallback
  • #15
    чичо ( преди 6 години )
    и аз си зех мечтания суперкап от '90-те. 316, 100 коня. Найш ка возя бурканити, а и ромките ми са липят като мухи...
  • #14
    thebrainless ( преди 6 години )
    Няма как 996 да е 85 година или 95-та, защото го пускат 97 мисля, той вече е с водно охлаждане и е евтин, защото не се харесва! Като не разбираш много не се пъни да се караш с хората, както казах, всичко под 993 дига цена яко. Ограмоти се малко, после пак.
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    А ти случайно да си чувал, че запазените коли на над 25-30 години вече са в категория янгтаймер и въобще не е уместно цените да се сравняват с тези на 17-18 годишните?
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    До:В коментара си казах "от 1985", а не за всички Поршета.Абе ти български знаеш ли или си мал0-умен?"от 1985" означава колите от тази година насам. Дал съм ти коли "от 1985"!!!Като погледнеш сайтовете за коли какво пише от еди колко си лв.ОТ разбра ли вече какво значи или още ти е трудно да вденеш?
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    До последния анонимен: 45к евро са 911-ките от 80-те години, а тези от около 2000-та за които говориш са 25. В коментара си казах "от 1985", а не за всички Поршета.
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    Сигурно има поне още 50 Поршета 911 под ? 25 000.Още повече са между ? 25 000 и ? 30 000. И това само от 2 сайта. Ако потърся в другите големи продавалници на коли в Германия ще ви намеря поне още толкова. А който все още не ми вярва да пусне мобиле.де или аутоскоут24.деПробвах да пусна линкове, но тук не става. Системата трие мнението автоматично и то не излиза, когато има линк.Ето дадох ви цени. Нещо по въпроса?Какво ще кажат двамата мислители с нач.цени ? 25 000 и ? 45 000?
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Що дрънкате глупости само не разбирам. 911 почвали от 25. а другия профан даже на 45 000 евро ги направи. Това, че не можете да търсите си е ваш проблем.Ето няколко:Porsche 9113.4i AUTOMAAT 2001 1 JAAR GARANTIE? 18.850Porsche 911Urmodell *Klima*Leder*ESSD*18 Zoll ? 18.996Porsche 996 Carrera Coupe blau foliert19.900 EURPorsche 911Carrera Coupe PERFECT ONDERHOUDEN ZGST? 19.950Porsche 9963387CM 221KW? 20.950Porsche 911Carrera 4 cat Coupе? 22.000Porsche ( 911 ) Carrera Coupe
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хайде да видим кой е расъл през 90-те и е играл Need For Speed III :-) Астъна, Мерцедеса и Ягуара XK8 бяха сред най-бавните коли (клас Ц), но пък обичах да играя с тях защото така беше по-трудно. *** беше в клас Б, а в клас А бяха Диабло SV, Ферари 550 Маранело и Italdesign Scighera.
  • #7
    нововнос ( преди 6 години )
    Да, съгласен съм и аз с колегите по-долу че цените в статията са нереално ниски. Подобни коли не се проидават "от зор" и по тази причина не виждам как продавача ще смъкне много от обявената цена, тоест и на пазарлък не се сваля много.Иначе на мен най-много ми харесва мицубишито 3000GT
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не от 25, а направо от 45 хиляди евро си тръгват 911-ките от 1985.959 гони като цена Ферари Ф40 около милион и 200 хиляди евро вървят в момента.
fallback
Последни