fallback

Ранглиста на най-верните собственици на автомобили в САЩ

Toyota има най-лоялните клиенти сред шофьорите отвъд океана.

69 % от собствениците на автомобил с марка Toyota, Lexus и Scion остават верни на японския концерн при закупуване на нова кола. Това показват данните от студията на голямата консултантска компания „ J.D. Power“, съобщи CNN Money.Явно стратегията на компанията се увенчава с успех, защото, благодарение на богатия си асортимент от различен клас автомобили, тя успява да обвърже клиентите си за времето на цялата им шофьорска кариера.Марката Scion, която не се предлага в Европа, със своите малки и сравнително евтини автомобили е насочена предимно към по-младата генерация.От друга страна желанието на компанията е марката „Toyota“ да е символ на типичния семеен автомобил, докато Lexus e предназначен за хората с по-високи доходи, които се намират в разцвета на своята професионална кариера. На второ място в класацията е General Motors с 65 % лоялни клиенти, следвана от Honda - 63, 3 %. На четвърто място са немците от BMW, които имат 57 % вярна клиентела. На последно място са симпатягите от Isuzu, които определено имат над какво да се замислят само с 1,6 % верни на марката собственици на автомобили.
Тагове:
fallback
fallback
Последни