fallback

BMW i8 от Schnitzer специално за "Нюрбургринг"

Промените по колата са основно козметични

Тунинг компанията AC Schnitzer, която има в историята си и много успешни състезателни програми, изпълнени за BMW, сега тества в реални условия доработения i8, за който фирмата представи тунинг пакет на изложението в Женева през пролетта. Става въпрос за поредица елементи от фиброкарбон: преден капак, радиаторна решетка, сериозна част от оформлението на предницата, страничните огледала, дръжките на вратите, праговете, задното крило и дифузьора. Специалистите на Schnitzer са използвали и нови лети джанти, като са направили и някои промени по окачването – предното е снижено с 25 мм, а задното с 20 мм. В информацията на компанията се споменава, че „системата за задвижване общо взето е останала стандартна” и не се дават подробности за промените по нея. Все пак, i8 се предлага с мощност 357 к.с. 570 Нм въртящ момент, идващи от бензиновия 1,5-литров двигател с турбо, който работи заедно с турбо. Резултатът от промените е обиколка за 8.19,8 минути на Северната дъга на „Нюрбургринг”, като колата е била карана от ветерана в пистовите надпревари с туристически автомобили Маркус Йострейх.

Тагове: ac schnitzer bmw i8
fallback
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    Батерията на i8 е много малка и и като свърши на пистата реално остава автомобил с 3 цил. Двигател и 230 коня. Затова няма как да се очаква бързи обиколки от тази кола.
fallback
Последни