fallback

Opel Astra GSi изглежда готов за производство

Въпросът е с какъв двигател ще бъде оборудван спортният хечбек

На салона във Франкфурт компанията Opel представи „напомпана” версия на флагмана си Insignia, която получи добавка GSi към името си. Сега на път към конвейра е и аналогичната версия на хечбека Astra.Снимки на тестови прототип без никакъв камуфлаж се появиха в редица европейски издания. От тях се вижда, че външността на Astra GSi е изцяло в стила на Insignia GSi. Хечбекът е получил нова предна броня, както и имитация на дифузьор и две тръби на изпускателната система отзад. Решетката на радиатора същи е различна, като придава още по-спортен стил на модела.Прототипът е със стоманени джанти, но те със сигурност ще бъдат заменени от алумииеви при серийния вариант. Затова пък на предната ос може да се видят мощни спирачки с яркочервени механизми. Със сигурност е пренастроено окачването, като автомобилът е получил и нови режими на системата за стабилизация.Големият въпрос е какво има под капака на новата Astra GSi? Според някои информации, хот-хечът ще разчита на най-мощния 1,6-литров турбомотор в гамата на Opel до момента. Той развива 200 к.с., като позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 7,0 секунди с механична скоростна кутия и за 7,2 секунди с автомат.Други издания обаче са на мнение, че хот-хечът ще получи 2,0-литровия турбомотор от най-мощната версия на Insignia. Там той развива 260 к.с. и 400 Нм. Ако това се окаже вярно, Astra GSi ще бъде пълноценен конкурент на VW Golf GTI и Ford Focus ST.Що се касае до пълноценната спортна модификация Astra OPC, то нейната поява засега се отлага за неопределен период. Тя със сигурност ще поучи най-мощния мотор на Insignia, който може да бъде форсиран до 300 к.с. В Германия все още се продава предишното поколение на модела, което се казва GTC и няма Astra в името си. Хечбекът разчита на мотор с 280 к.с., като цените му тръгват от  36 400 евро.Снимки: Autoreview     

Тагове: opel astra gsi
fallback
  • #5
    abc ( преди 6 години )
    То хубаво... ама нямаха ли едни алуминиеви джанти да му сложат поне, не тези черни железа. : )
  • #4
    112 ( преди 6 години )
    Отпред ми прилича на малките мерцедеси.
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    Щом увредените фенове на срамната емблема злобеят, значи колата наистина е добра. Между другото Меганя, както и всичките преди него не е успешен. То нее като да продаваш на фирми пластмасова лагерница с 2000 лева по-евтино и да викаш колко си напред. :) Браво на Опел, в момента в този клас това е колата, не е скучна като Голф, не е Пластмасарник със светлинно шоу тип Илияннци като Меганя.
  • #2
    плагиати ( преди 6 години )
    на този раждилник единственото хубаво нещо е, копираната част от задната броня на RS-а.Само дето малумните хлопелджии запълнили въздохувода с недъгав светлоотразител.
  • #1
    Обективен ( преди 6 години )
    Много по-красив и смислен от саблезъбата кокошка на не рено, но все още някак си неглижиран ...
fallback
Последни