fallback

Mercedes-Benz спира продажбите на дизеловата Е-Class

Моторът на модела ще бъде преработен за да отговаря на изискванията

Компанията Mercedes-Benz обяви, че спира продажбите на модела си E-Class, оборудван с 3,0-литров дизелов V6. Мярката важи само за Германия и е заради нивата на вредни емисии при мотора, съобщава изданието Autocar.Кампанията ще засегне единствено версията E 350d. При тези автомобили Mercedes-Benz планира за постави нови системи за неутрализация в катализатора, с чиято помощ ще се намали нивото на изхвърления азотен оксид.Производителят от Щутгарт уточни, че промените по никакъв начин няма да се отразят на размерите на резервоара с течност AdBlue, необходим за работа на системата. Както и досега, неговият обем си остава 24,5 литра.През юли в Германия бяха забранени продажбата и регистрацията на Porsche Cayenne с 3,0-литров дизелов мотор, за който има съмнения, че е манипулиран именно заради снижаване на нивата на вредни емисии. Представител на Mercedes обяви, че продажбите на версията E 350d ще бъдат възстановени до няколко седмици.Снимка: Mercedes-Benz

Тагове: mercedes-benz e-class
fallback
  • #10
    Georgi ( преди 6 години )
    Аз я тествах във Варна: казвам директно не съм впечатлен, нито от возията: грам разлика не виждам с моето БМВ 320д, 2012 година нито от мултимедията: там Мерцедес аха да настигнат БМВ. Тествах и Еклас купето с 6 цикиндъра бензим, това вече е друго нещо, ама разходът ми показа 13л/100, което е далеч от приемливо.
  • #9
    До Георги ( преди 6 години )
    На запад хората рядко си купуват Е-класи заради спортните постижения, а защото искат комфорт, лукс и що-годе приятна динамика. Супер популярен избор е за таксиджийска или фирмена кола. Старите Е220 CDI бяха мудни и куци, но сегашните са по-олекотени и все пак са с 9-скоростни кутии. Вярно, не мъркат като шестака, но колата е достатъчно добре обезшумена и без това.
  • #8
    Георги ( преди 6 години )
    Тук е й причината за по-високата печалба на БМВ в момента, за която говорихме миналата седмица: Е класата е чудесен пример - развил си модел с пет производни- седан, комби, ол терейм комби, купе и кабрио, а в най-популярния все още сегмент не предлагаш адекватно моторизиране, което драстично сваля продажбите ти.
  • #7
    Георги ( преди 6 години )
    От цялата работа профитират БМВ основно: ако искаш дизелова Е класа над година след въвеждането й имаш само 220d като алтернатива, което е далеч от особени спорртни постижения, макар и много икономичен, докато БМВ предлагат в момента, поне 4 дизелови двигатели от 194 до почти 400 коня.
  • #6
    Георги ( преди 6 години )
    Мерцедес си вкара автогол с този В-образен 6 цилиндров при Е класата - за да се отличава от фейса на новата Ес Класа, Е класата с всичките й производно трябваше да оперира стария двигател до 2018, докато още от това лятото Ес класата получи новия редови 6 цилиндров. Сериозна глупост поне според мен, в същото време В-образният 6 цилиндров дизел не с спрян при CLS, но там е ясно, че моделът е на доизживяване.
  • #5
    Друг анонимен ( преди 6 години )
    бе той върви ама както каза почти ... за звука да не говорим - единия не се чува (320CDI) другия не се трае
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    Нормално е големите дизелови двигатели вече да не се търсят толкова, защото сегашната 4-цилиндрова E220d W213 върви почти колкото големия 6-цилиндров дизел отпреди две генерации, E320 CDI W211.
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не само предната, а всяка една не отговаря. Правят нещо, но само за Германия, а другите да им дишат саждите, нали.Поредната немска кpeTeния.Колко типично за тях! Дори вече не се учудвам...
  • #2
    Този ( преди 6 години )
    Е кво стана сега предната версия не отговаряше на изискванията ли?
  • #1
    Брандо ( преди 6 години )
    Това е старо, защото от доста време трилитровият дизелов двг не се предлага в сайта им. Всъщност новите двг от s класата вече трябва да се монтират и на е класата
fallback
Последни