IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Ford не приема дизеловия план на Германия

Промените в софтуера на двигателите няма да имат ефект, категорични са от компанията

Ford не приема дизеловия план на Германия

Германското подразделение на Ford Motor няма да подкрепи плана за промяна на софтуера на дизеловите двигатели на автомобилите в страната, които бе приет преди дни, тъй като счита, че той е неефективен и няма да доведе до очакваните резултати, съобщава Automotiv News.

Ford не приема дизеловия план на Германия

В сряда BMW, Daimler и Volkswagen Group се споразумяха да актуализират софтуера на повече от 5 млн. дизелови автомобили, като целта е намаляване на вредните емисии на азотен диоксид NOx. Повечето от тези превозни средства са с мотори, отговарящи на стандарт Евро-5, но има и такива с Евро-6. Към трите германски производителя се присъедини и компанията Opel, която също ще участва в акцията.

Според Ford Germany, промяната на софтуера ще доведе до минимална полза за клиентите, но няма да има реално въздействие върху качеството на въздуха. В специално изявление компанията обяви, че сключената сделка води до „нереалистични очаквания от страна на властите и на екологичните организации”.

Вместо промяна на софутера, Ford Germany предлага на клиентите си финансови стимули межда 2000 и 8000 евро за тези клиенти, които се откажат от дизеловите си автомобили, произведени преди 2006 г. в полза на нови модели на марката. В компанията обмислят възможността да предложат подобна оферта и на клиентите от други държави в Европа.

Снимка: Ford

Тагове: ford germay
0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    еко фус ( преди 1 година )
    Форд да вземе да си преразгледа еко фус бозавите моторчета че хич ги няма.Чисто разчистване на конглокенцията.Редно е да сложат яки такси за американските ръждилници и всичко ще си дойде на мястото.
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    few ( преди 1 година )
    да не забравяме че форд все пак е компания и основната и задача е не да предпазва населението от замърсен въздух, а печалба. Просто си правят реклама - "Вижте ни какви сме еко - а сега си купете един от нашите не-дизелови модели" Иначе е ясно че това е поредното замазване на очи от автопроизводителите.
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    kibik1 ( преди 1 година )
    Софтуер мофтуер, чист скрипт, навремето какви скриптове имаше като софтуер.
  • #7
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Не само Форд, а всеки нормален човек не би го приел също. Това са поредните немски машинации за замазване на положението. Колкото и да замазват мирише. Мирише много яко от л@йнaTa, които изcpaxa. А някои тук се кефят и са готови да ги ядат дори щом са немски. Немските л.йна са им най-вкусни и хубави.
  • #6
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Прави са от Форд и така трябва да се процедира, а не да продължават лъжите. Меркелица Изперкелица и тя е в кюпа. И тя е в далаверата и тя е знаела и тя е поставила чадъра под който безнаказано немските автопроизводители са правели престъпления не само срещу клиентите си, а срещу човечеството. Тази немска *** нямат срам и скрупули. За трети път след 2 световни войни искат да разсипят Европа и го правят доста успешно с подкрепата на краварите, които ще дойдат пак на бял кон да ни спасят....
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Само дето на Форд ( преди 1 година )
    слагат фернския дизел 1.6 HDI от години, а новата Bluetech версия покрива дори 6А
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    еха това наистина е решение което изгодно за всички авто компании дайте си старата кола ние ви даваме нова с 2000 до 8000 евдо отстъпка естественно отстъпката ще е все клоняща към 2000 хем клиента доволен хем я ни вижте как мислим за еколлогия и хем бълваме нови коли а ако имаме залежали такива още по добре
  • #3
    9 rate up comment 0 rate down comment
    a3 2.0fsi150hp2007g. ( преди 1 година )
    Мажат,правят няма бадеще за дизелите,след това и бензина:)
  • #2
    23 rate up comment 5 rate down comment
    до 112 ( преди 1 година )
    Колега напълно си прав. Историята с германския дизел много ми прилича на историята със щрауса, който си зарива главата в пясъка с надеждата да се предпази от наближаващата буря, но уви това не го спасява.
  • #1
    26 rate up comment 3 rate down comment
    112 ( преди 1 година )
    Това ще е последният гърчав опит на немците да замажат положението.