fallback

10 нови коли, които ще се превърнат в класики

Запомнете тези автомобили, защото има голям шанс след години да са много търсени от колекционерите

Коя кола ще се превърне в класика обикновено показва само времето. В автомобилния свят никой не може да прогнозира с точност кой автомобил ще се превърне в култ за феновете на дадена марка, което от своя страна ще го изстреля на върха на класациите за най-търсени класически автомобили след десетилетия. Все пак има няколко фактора, които ни помагат да установим кои коли имат такъв потенциал. Те трябва да са вълнуващи, да не се произвеждат в твърде много бройки и да са екзотични по някакъв начин. Представяме ви 10-те нови автомобила, които имат шанса да се превърнат в любимци на колекционерите след години.10. Alfa Romeo Giulia QuadrifoglioВърховата версия в гамата на Giulia е отговорът на Alfa Romeo на BMW M3. Това е един от най-забавните за шофиране седани през тази година, за което свидетелстват и десетките журналистически ревюта в Европа и Америка. Автомобилът се слави като скъп, но от друга страна това е най-евтиният начин да притежавате автомобил с двигател на Ferrari - битурбо V6 с мощност 505 к.с., който ускорява колата до 100 км/ч за 3.9 секунди.9. Chevrolet Corvette Grand SportПрез тази година Chevrolet върна на пазара името Grand Sport за една от най-желаните версии на култовия Corvette. Моделът се предлага както като купе, така и като кабриолет, а името свидетелства за по-ниското тегло, подобрената аеродинамика и останалите дребни модификации, подобряващи цялостното поведение на колата, спрямо базовия вариант Corvette Stingray. Този автомобил е създаден специално за любители състезатели и истински фенове с агресивен стил зад волана. Ускорението до 100 км/ч се извършва за 3.6 секунди.8. Chevrolet Camaro ZL1Най-мощното Camaro, създавано някога, има всички предпоставки да се превърне в дяволски ценен автомобил в близко бъдеще. Той се задвижва от 6.2-литровия компресорен двигател на Corvette Z06, който разполага с 640 к.с. мощност. Освен това, топ версията на Camaro има и много последователи, заради факта, че има куп подобрения по задвижващия си тракт, целящи да подобрят динамиката й. 6-скоростната механична трансмисия е стандартна за пуристите, а срещу доплащане по-претенциозните могат да поръчат 10-степенен автоматик.7. Audi TT-RSС излизането на TT-RS Audi решиха да добавят няколко пиперливи подправки към иначе стилното си купе TT. Резултатът е истински спортен автомобил със задвижване на всички колела и мощност от 400 к.с., произвеждани от 2.5-литров турбо двигател. Ускорението до 100 км/ч е възможно след 3.6 секунди, а завоите са лесно, но вълнуващо за преодоляване предизвикателство за системата quattro.6. Porsche 718 Cayman / BoxsterПо-старите модели на Porsche стават все по-скъпи с всяка изминала година, но това не означава, че новите коли на компанията от Щутгарт нямат потенциала да продължат традицията. Дори без култовото число “911” на задните си капаци, моделите Cayman и Boxster имат всичко необходимо, за да продължават да привличат вниманието на околните и след изтичането на гаранционния им период. Тези модели са от евтините в гамата на Porsche, а аз разлика от 911, разполагас със средно разположени мотори, което донякъде вбесява пуристите, но от друга страна означава по-добро разпределение на теглото, а оттам и по-добро поведение в завой.5. Ford F-150 RaptorТова не е обикновен F-150, това е най-мощният от тях Raptor. Пикапите винаги са имали своите сериозни фенове сред колекционерите, а ако тенденцията се запази ви дните десетилетия, можем да бъдем сигурни, че това ще е един от най-търсените модели. Той е голям, изглежда агресивно, способен е да минава отвсякъде, а последната му версия е с 230 кг по-лека от своя предшественик, което дължим на широката употреба на алуминий в конструкцията. Това означава, че мощният 450 к.с. турбо V6 двигател ще се затруднява по-малко.4. Chevrolet Colorado ZR2Още един от култовите актуални представители на класа на офроуд пикапите. Colorado е по-малък, по-евтин и по-лесен за управление от Raptor. Въпреки това ZR2 е готов да атакува дълбоките коловози, тъй като разполага с увеличен пътен просвет, по-широка следа и окачване с по-голям ход в сравнение с обикновеното Colorado. Освен това, тази версия има заключващи се диференциали отпред и отзад, които буквално й позволяват да изрови паважа със своя V6 двигател с мощност 308 к.с.3. Mazda MX-5 RFНай-успешният роудстър на планетата се казва именно MX-5. Този автомобил е известен с достъпната си цена, атрактивния си външен вид, пъргавото и повратливо поведение, както и лесната за поддръжка механика. А това са все качества, които ще продължават да бъдат ценени и в бъдеще. Особено интересен за колекционерите ще бъде вариантът RF, който представлява лимитирана серия, състояща се от едва 500 бройки. По-интересното е, че за разлика от класическия MX-5, версията MX-5 RF има твърд Targa покрив, който прави външния вид още по-интригуващ. Освен това, при затворено положение конструкцията е по-устойчива на усукване, което увеличава удоволствието зад волана.2. Fiat 124 Spider Elaborazione AbarthПрез тази година Fiat възроди класическия роудстър 124. Новата версия има нисък профил, следващ стилистичните линии на оригиналния модел от 60-те. Ако пропорциите на този автомобил ви се струват познати, това най-вероятно се дължи на факта, че отдолу се крие платформата на Mazda MX-5. Какво по-хубаво от японска платформа, комбинирана с италиански дизайн. Така или иначе, двигателят е изцяло италиански - 1.4-литров турбо с 4 цилиндъра и мощност 170 к.с. Задвижващи са задните колела, с което рецептата за успех е изпълнена.1. Toyota GT86Още при излизането си на пазара, тази кола обещаваше вълнения на феновете на Toyota. От една страна, това е чудесно двуместно спортно купе с 2.0-литров боксерен двигател на Subaru и мощност 205 к.с., а от друга това е наследникът на емблематичната Toyota Corolla AE86, пред която всички фенове на японските коли склоняват смирено глава. По-японско от това, здраве му кажи. 

fallback
  • #14
    То и комедията ... ( преди 6 години )
    вече се превърна в "класика"!В случая една снимка на Шевролет Камаро под различни модели.
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    То и ФВ беетле беше по 1000 лева преди 15 години. Пробвай са да си намериш за толкова. Същото и за Т2ката бус. Намери си читав под 40 хиляди евра вмомента. 90-те бяха по 2-3 хиляди. Мозък трябва
  • #12
    До Макс ( преди 6 години )
    Глупавичък си пич. Има дилъри на класически автомобили които и вмомента продават 1ци и 2ки ГТИ за цени около 10-20 хиляди евро. Ще се качват още с времето. Говорим за коли в перфектно състояние. Кво ми ги сравняваш с пробитите Голфове в селото ти с газова Уредба. Грам не ги разбираш ти нещата.
  • #11
    bmw435i ( преди 6 години )
    Oba4e cenata na ne feistliftnatata versia,koiato se kazva samo Boxster 6te sko4i do nebeto,za6toto e s 6 cilindrova atmosferka
  • #10
    bmw435i ( преди 6 години )
    Dosta tapa statia,parvo za6toto kato se govori za bade6ti klasiki po prezumcia se izklu4va vsi4ko iaponsko.A za da ne kajete 4e sam pristrasten 6te vi razesnia i za6to Porscheto 718 ne triabva da e v tazi klasacia:718 e porscheto koeto nai-barzo mu pada cenata za6toto e s 4 cilindrov turbo motor i zaradi tova e zagubil goliama 4ast ot 4ara si
  • #9
    max ( преди 6 години )
    Май не я ползваш и ти тая глава. 1: Става въпрос за нови автомобили 2:Каква класика може да е ауди 80, като ги има и под 1000 лв., или голф 1 и2, който ги има в насипно състояние, че друго освен ръжда не е останало от тях, пък били те гти. Иначе хората по селата са много доволни от голф-кокошките много снасяли в тях, че те освен за глокници за друго не стават.
  • #8
    ТТ ( преди 6 години )
    Аз бих поставил на първо място Джулията,защото от всички изброени само при нея има елемента на уникалност.После поставям Поршето,защото с времето всяко едно такова се превръща в класика.Всичко друго ми е прекалено... обикновенно.Мъсъл кари и пикапи.. айде стига глупости.Маздата и Фиата са идентични,а Тойотата няма как да е уникална като е 1:1 със Субару БРЗ.
  • #7
    Разбирач ( преди 6 години )
    а завоите са лесно, но вълнуващо за преодоляване предизвикателство за системата quattro.Да де, ама не точно!Ауди-то си е недозавиваща кола.Няма какво да се лъжем.Z4 e колата в този клас!Старото вече Е класика, М версията вече струва майка си и баща си.Новото също ще стане класика.Ама ТТ?HONDA S2000 също вече Е класика и цената не е за всеки.ТТ са по 7-8000лв!Ауди се опитват да го правят медиина звезда не, че е кой знае какво.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    TT-RS - кажи честно?
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    То е ясно кое ще стане класика. Трябва просто да използваш главата. Мога да добавя Алфа Ромео Брера Кю4, Порше 911Р, Мустанг Шелби ГТ500 от 2012 (последното Шелби удобрено от Карол Шелби! 100% класика) БМВ 850 от 90те, Ес500/600 от 95, Ауди 80 купе, Голф 1/2 ГТИ и още много други!
fallback
Последни