fallback

Audi направи трети модел на метан

Модификацията A5 Sportback G-Tron получи мотор със 170 к.с.

През лятото компанията Audi започва продажбите на нова модификация на хечбека си A5 Sportback. Тя е оборудвана с двигател, който освен на бензин, може да работи и на метан.Това е третият подобен модел на компанията от Инголшад след версиите на метан на A3 Sportback и A4 Avant. Ексклузивното Audi A5 Sportback бе показано за първи път по време на ежегодния фестивал на феновете на Volkswagen във Вьортерзее (Ав).Метановото Audi A5 Sportback G-Tron е оборудвано с 2,0-литров двигател, развиващ 170 к.с. и 270 Нм. Моторът работи в комбинация със 7-степенна роботизирана скоростна кутия S-tronic, но ще има и версия с механична трансмисия.Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 8,5 секунди, а максималната скорост на хечбека е 226 км/ч. Само на метан автомобилът изминава около 500 км, а когато газът остане под 0,6 кг. електрониката автоматично прехвърля мотора на бензин. Така може да се изминат още 450 кг. Това означава, че с едно зареждане с метан и бензин Audi A5 Sportback G-Tron има пробег от около 950 км.Снимки: Audi 

Тагове: audi a5 sportback g-tron
fallback
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Пешоо, какво сравняваш фабрична с набитите от майстора бутилки. Фабричния модел е изчислен за това тегло, охладителната система и изпускателна също. Да не отварям дума за нещата по мотора. Центърът на тежестта също е напълно различен. "С моята вървеше повече и харчеше по-малко"Това е въпрос на центровка
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ха-ха-ха от аЛуди открили топлата вода или да кажем буквално открили метана.Трети модел имали.Смешници.Дизелите ли изоставиха,какво ли че почнаха да зарибяват с метан.То всяка кола може да върви с метан,та какво точно са направили не знам.Дори нафтовите им печки могат да се ашладисат на метан и да пушат и тровят по малко.
  • #6
    Пешо-газаджията ( преди 6 години )
    В моя гараж вече 20 г. слагаме АГУ на метан и пропан-бутан. Различното при метана най-общо е, че трябра да се подсили окачването заради теглото на бутилките. При добре настроена уредба няма никакви проблеми с нищо. Дали е фабрична или аз съм е слагал няма разлика освен в цената. Фабричната ти е продават 2 пъти по-скъпо, а самите им уредби не са от много качествените. Правили сме тест с Кади с фабричен метан и метанова уредба от мен. С моята вървеше повече и харчеше по-малко.
  • #5
    Illend ( преди 6 години )
    Има А3 на метан, но не знам кой е третият модел. Иначе мога да кажа, че е нещо страхотно. Аз карам Е класа от 2011 г. с фабричен метан. Невероятно икономичен автомобил. С моето каране, което никак не е икономично харчи 7 кг. на 100 км. Определено, когато се реша да сменя сегашната кола пак ще си взема някоя с фабричен метан.
  • #4
    Nev ( преди 6 години )
    Че кога пуснаха първите два на метан, че сега за 3-ти модел ни тръбят? Малко като Е-трон-а, дето само по автомобилни изложения и статии сме го виждали!Инъче, цвета на това Ауди с тези ефекти е страхотен!
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    а дошо хейити по цял ден !жалка работа
  • #2
    Облечен фаджия ( преди 6 години )
    Предполагам, че го продават с два комплекта резервни клапани и сегменти. :))
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    Добро е за такси!
fallback
Последни