fallback

Шефове на Volkswagen са заплашени от ново съдебно преследване

Сред разследваните от прокуратурата в Щутгарт е и настоящият ръководител на концерна Матиас Мюлер

Някои от топ-мениджърите на концерна Volkswagen все още се разследват заради участието им в скандала с манипулираните дизелови двигатели, избухнал през есента на 2015 г. Последствията от него продължават да докарват проблеми на ръководството на германския производител, като този път със съдебно преследване е заплашен дори новият генерален директор на Volkswagen AG - Матиас Мюлер.Агенция Bloomberg съощава, че прокуратурата в Щутгарт е започнала проверка, чийто обект са Мюлер, председателят на Надзорния съвет на концерна Ханс Дитер Печ и бившият генерален директор Мартин Винтеркорн. Властите в Германия считат, че тримата са манипулирали фондовата борса, опасявайки се от рязък спад на стойността на акциите на концерна след избухналия "Дизелгейт".В хода на проверката от прокуратурата ще се опитат да изяснят дали ръководството на концерна е съобщило на акционерите за разгарящия се скандал или е предпочело да скрие информация, тъй като се е притеснявало от избухване на паника на борсата.Представители на Porsche SE - холдингът, който владее по-голяма част от акциите на Volkswagen AG, твърдят, че са спазвали всички борсови правила. На свой ред от управата на концерна обявиха, че нямат информация за започналото разследване на прокуратурата.Снимка: Volkswagen

Тагове: volkswagen ag
fallback
  • #9
    Дошо ( преди 6 години )
    А дано, ама ... Колкото и Гном - другия подставен перач от рено!
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Закривайте перачницата!Тези всичките са не за затвора, а на въжето да ги окачат! Компания създадена от нацистите с измама и продължава с измамите и пропагандата.ЗАКРИВАЙ!
  • #7
    Швабен зи каскен ( преди 6 години )
    Енчо, точно отрицанието е тактиката на вагонетките, и те отричаха до поледно, но в един момент вече нямаше как, защото ги изловиха в САЩ, където никой друг не си позволява да лъже така. В Европа където всичко е менте, защото точно ВАГ и сие си поръчват регулациите, тактиката на отрицанието работи, а като гледам и ще продължава да работи. Какво са някакви си 500 000 жертви годишно, важното е технологично изостаналите европейки концерни да си пласират канцерогенните ***.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Никога, никога, никога... никога не се признава! НИ-КО-ГА!!!-------------Точно така Енчо!Този път обаче, смятай колко натясно са ги хванали, за да си нарушат принципа и да си признаят. Нещо крайно нетипично за ВАГ естествено. Дори феновете, като теб се чудяк какс така са си признали. Все някога обаче идва Видов ден!Жалко, че все още съществува най-лъжливата компания и въпреки измамите феновете им се кефят.А за другите изобщо не си прав. Все още никой не е слагал софт за мамене. Капиш!
  • #5
    Enzo ( преди 6 години )
    Абсолютно всички автомобилни производители извършват абсолютно едни и същи манипулации. Като се започне от картелните споразумения, премине се през всякакъв вид манипулации на потребителите, финансови злоупотреби от всякъв вид, и се стигне, разбира се, до манипулации на резултатите за вредни емисии. Това, което VW направи по различен начин, е изглежда това, което ще се превърне в основна причина за колапса на компанията - признанието! Никога, никога, никога... никога не се признава! НИ-КО-ГА!!!
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    Всички направиха обиколки в първите десетина минути на тренировката с изключение на Фернандо Алонсо...Алонсо излезе на трасето, но не успя да завърши и първия си тур. Испанският пилот спря във втори завой, обгърнат от облак дим и с теч от колата. Фернандо оглеждаше задната част на автомобила, след като слезе от него.
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    http://clubs1.bg/news/a--41675
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    ""В хода на проверката от проглокатурата ще се опитат да изяснят дали ръководството на концерна е съобщило на акционерите за разгарящия се скандал или е предпочело да скрие информация, тъй като се е притеснявало от избухване на паника на борсата.""То така зададен въпроса излиза че дали положителен или отрицателен все ще са виновни.
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    Всички главни вагонетки са за затвора. Факт!
fallback
Последни