fallback

Toyota предупреди за двуцифрен срив в печалбата

Причините: силната йена, забавящият щатски пазар и инвестициите в автономно управление

Японският гигант Toyota предупреди инвеститорите, че очаква нетната му печалба да падне с цели 18% в предстоящата финансова година, приключваща през март 2018. Високоавтоматизирано производство в завода на Toyota в американския щат МисисипиПрогнозата е печалбата след данъци да спадне до 1.5 трилиона йени, или 13 млрд. долара. Предишните предвиждания на анализаторите бяха за положителен резултат от 1.95 трилиона йени. Според японците причините за влошаването на резултатите са три: силната йена, забавянето на американския пазар и необходимостта от големи инвестиции в областта на автономното управление, за да се парира заплахата от нови конкуренти като Google. Иначе Toyota очаква годишните й продажби да се запазят на досегашните нива - около 10.25 милиона автомобила, което включва и дъщерните марки Daihatsu и Hino. През миналата година този резултат смъкна японците на втора позиция в световен мащаб след Volkswagen Group. Toyota ще внимава много да не влезе във война с отстъпки на свръхнаситения американски пазар, увери изпълнителният вицепрезидент Осаму Нагата. Снимки: Toyota"Като цяло в индустрията се забелязва тенденция към по-големи отстъпки, а конкуренцията в САЩ става все по-интензивна", обясни изпълнителният вицепрезидент на компанията Осаму Нагата, цитиран от The Financial Times. Той уточни, че Toyota ще внимава много да не се поддаде на надпревара в отстъпките.   

Тагове:
fallback
  • #12
    Владо ( преди 6 години )
    VAG изпревариха по продажби за 2016 Toyota само по една причина - Китайският пазар - място където стари версии на дизелови двигатели могат да се продават.Toyota от своя страна държи пазара в САЩ - място където се държи на технологии и екология.През изминалата година бяха въведени за Европа:фейслифт на Auris,RAV4,Corolla,Yaris,Hilux и чисто новият C-HR.А в Адапазаръ се правят три модела - останалите из целия свят.
  • #11
    Йори ( преди 6 години )
    Тойота буксуват на място и не изкарват нови модели, които да им напълнят кошничката в повече. Изкараха един Мирай, който е екзотика и не може да стане масов в момента, нов Приус, който има пазар само в САЩ, подобрения в Ленд Круизър и Рав4 и Такома за Америка. Само с това трудно можеш да реализираш ръст, а както се вижда - даже има спад. Докато европейските производители бълват модел след модел и държат интереса на публиката буден. Затова и ВАГ изпревариха Тойота последната година.
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тойота инвестират в автономно управление и изкуствен интелект, ФВ във гасещи се по време на движение мотори. Хех.
  • #9
    Швабен зи каскен ( преди 6 години )
    Хех, на ВАГ загуба чак му е привидяла...
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Vw дори след дизелгейт са на печалба. Тия тука инвестирали затва на загуба били. После ми говорете вие, че тойота били много велики.
  • #7
    А всъщност .. ( преди 6 години )
    основната причина е, че от Тойота се превърнаха в анадолска трошота!
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не ги мислете Тойота! Скоро като ви вдигнат двойно и тока, и всичко ще пестите по цял месец за да може да си пуснете старите компютри и да напишете коментар, за който никой пет пари не дава! Мишоци дремещи!
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    *** са Тойота. Това е истината.
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Другото на тях е проблемът със със скъпата Йена!!!!абе,проблем си е!!" Проблем е да! Поразрови се и ще разбереш защо.
  • #3
    Интересно ( преди 6 години )
    Тия японци са едно малко островче ама къде са напред! Другото на тях е проблемът със със скъпата Йена!!!!абе,проблем си е!!
fallback
Последни