fallback

Mercedes прави осем нови модела с предно

Бъдещата компактна гама ще ползва и двигатели на Renault

Mercedes-Benz потвърди, че следващото поколение платформа за автомобили с предно предаване ще служи за база на осем нови модела - с три повече, отколкото се правят върху сегашната платформа. В интервю за Car & Driver шефът на концерна по производството Ола Калениус потвърди новината, но не уточни моделите, които ще използват новата платформа. Най-вероятно обаче това ще са следващата генерация хечбек и седан A-Class, които ще бъдат с удължена колесна база, а също новият B-Class, CLA-Class седан, GLA-Class и GLB-Class. Наскоро производителят представи A-Class седан на изложението в Шанхай и чрез него загатна за бъдещето на дизайнерския си език. Очаква се много от бъдещите компактни модели на марката от Щутгарт да използват малки двигатели от Renault, комбинирани с шестстепенни ръчни скоростни кутии и трансмисии с двойни съединители, произведени изцяло от Mercedes. Съществува вероятност и да бъдат пуснати няколко нови AMG модела с по около 250 конски сили.Снимка: Mercedes-Benz

fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    мнението под мен е адресирано до: Triforce
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    Я по-добре дай определение за премиум, че нещо много кухееш с тези твои умозаключения!или може би искаш да ни кажеш, че премиум може да бъде малолитражна табуретка с двигател не на масова марка, а на бюджетна, като Дачия? Така ли? Е то кво остана да е премиум в тая кола освен цената и емблемата. нищо друго. Немската света троица отдавна засвириха на тънката струна на комплексарите, които цял живот са си мечтали да се метнат на немски премиум и сега това е възможно с тези кошници умрели.
  • #11
    Друг анонимен ( преди 6 години )
    явно и през плет не си виждал новата Ц-етка!
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    което отново доказва, че вие освен на каручки с кюнци на друго няма да се качите.
  • #9
    Което отново... ( преди 6 години )
    доказва, че Мерцедес започва от С-класата, за по-сигурно от Е!
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ми те и сега Мерцедес си имат Канго замаскирано като Ситан, Туинго замаскирано като Смарт, Навара самаскирана като Х-клас, А-класа взаимствана от Клио. Просто продължават процедурата да купуват евтини Рена да им лепят трилъчни емблеми и да ги продават с +30% на пазара, просто защото с първите поколения видяха че немец компактна и практична кола няма акъл да направи.
  • #7
    Triforce ( преди 6 години )
    До първият коментиращ:Ти сериозно ли ги пишеш тези работи? Мислиш ли, преди да пишеш? Автомобилът може да е в премиум сегмента и с по-малък мотор или с мотор от друга марка. Ако мотора е качествен, какъв е проблема? Сега нали няма да ми кажеш, че моторите на Пежо и Ауди са ***? Това, че автомобилите им си имат проблеми не означава, че и моторите им имат.Мисли малко!
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    апък кексус, ползва двигатели на тойота корола, то всъщност е скъпа тойотка, а?
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Апък японците ползват масов двигател на BMW, а именно 340i - дори не е от м3, за да възродят великата си ЛЕГЕНдарна спортна кола супра.бах тоз спортен леген, а ?
  • #4
    Брандо ( преди 6 години )
    Тука само кухи *** ли има ?! Немците постъпват стратегически правилно ! Сега пазара на компактните им модели се е утроил във френско говорещите региони ! Само във Франция на ден се продават 8 хил.автомобила ! Защо да не искат част от това ?!
fallback
Последни