fallback

Nismo ще "пипне" и Nissan Navara

Компанията залага на пазарите в САЩ и Европа

През миналата седмица на бял свят се появиха плановете за глобално развитие на спортното подразделение на Nissan – Nismo, които включват доработването на много повече модели на японската марка и увеличаване на „производството” на подмарката от 15 000 на 100 000 годишно. Предстоящият растеж на Nismo беше сравнен с развитието на BMW M, но всъщност в Renault-Nissan вече има успешна формула за такава еволюция и тя може да се намери в новата история на Renault Sport. В последните години налагането на версиите Nismo на някои от моделите на Nissan загуби скорост, тъй като изборът на коли, които да бъдат доработени не беше особено сполучлив. Стартът на новата ера в развитието на Nismo се получи силен с версиите на GT-R и 370Z, но след дойде ред на Juke и Sentra за Щатите. Клиентите се надяваха на Nismo версия на Qashqai или поне на Pulsar, като втората дори беше обещана от японците, но това така и не стана. Сега се планира глобален растеж, като освен увеличаване на бройката автомобили, доработени от Nismo, подмарката ще има и собствени дилърства, 26 от които вече функционират в Япония, а отделно от това ще открие и школи за пилотиране в Щатите. Предполага се, че първият модел с надпис Nismo от новия етап на разрастване на подбранда ще е Navara или някой от другите пикапи, които Nissan продава в Щатите. Но това все още не е потвърдено официално. Главният изпълнителен директор на Nismo Такао Катагири обяви, че първоначално фокусът в разрастването на кампанията ще е върху пазарите в Америка и Европа, но след най-вероятно ще има и експанзия в Китай, където Nissan е много силен, както и в Югоизточна Азия и дори Латинска Америка.

fallback
fallback
Последни