fallback

Volkswagen показа новия си кросоувър T-Roc

Продажбите на автомобила ще стартират в началото на 2018

Германският производител Volkswagen публикува първо официално видео с новия кросоувър на марката – T-Roc. Автомобилът все още е покрит с камуфлаж, като официалната му премиера ще се състои през лятото, а стартът на продажбите е планиран за началото на 2018 г.Новият компактен кросоувър е построен на платформта MQB-A0, който ще стане базова за цяла група бъдещи модели на концерна. Дължината на тежащия 1,5 тона автомобил е 4179 мм, широчината – 1831 мм, а височината – 1501 мм.В гамата двигатели на Volkswagen T-Roc ще влязат бензинови турбомотори с обем 1,0 и 1,5 литра, както и 1,6-и и 2,0-литрови дизели. Ще има и спортна модификация T-Roc GTI, която ще получи 2,0-литров агрегат с мощност 240 к.с.„Първата ни задача е да пуснем серийния автомобил и да видим каква ще бъде реакцията на хората. След това вече ще решаваме какви модификации ще предложим. Готови сме да удовлетворим всяко желание на клиентите ни”, обясни пред Autocar директорът на Volkswagen по развитието на моделната гама Франк Уелш.В гамата на германският производител новият модел ще се настани под Tiguan. Основни конкуренти на модела ще бъдат Nissan Juke, Renault Captur и Jeep Renegade.

Тагове: volkswagen t-roc
fallback
  • #11
    Можещ ( преди 6 години )
    Ясно е че това ще бъде нов лидер в класа си. Германската машина е далеч пред всички други във всеки клас.
  • #10
    Щирлиц ( преди 6 години )
    Ако това е уродливо,какво да кажем за...Инфинити!?
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да ВАГи,при теб патологията е наистина в прогресивна форма и необратима. Първо искаш да ти кажа къде да четеш за немските трошки, а после отговаряш, че няма да четеш и дори с цялата си наглост заявяваш поредните лъжи сътворени от болният ти мозък за двигателите на японците, които били "почти за ремонт на 100к. Това обаче се отнася не за японките, а за немските талиги, които не са почти за ремонт на тези километри, а вече са го претърпели. Ако четеше малко повече щеше да ги знаеш тези факти.
  • #8
    hahha ( преди 6 години )
    Абе пигмей, толкова сте жалки че не си заслужава да се коментира.Седите тука и пълните форума с небивалиците си.Дшко го коментирам като виден представител на повредените индивиди с откачена нервна система.Очевидн ое заразно.Кое да чета бре,за японските лигени ли,как на 100к.км е почти за ремонт на двигател ли? Аз си карам не ме мисли и не мсила за сервизи.Егати патологията.
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    ВАГиналното 0р0дче във всеки пост вижда Дошо. Това е добре. Явно Дошо дори и насън му диша тежко във врата, а ВАГито, като се наведе и вижда втори чифт макари между краката.ВАГи,спри с тези мокри сънища за Дошо. Знам, че го желаеш силно и искаш да го усетиш надълбоко, но не така пред всики! Бъди по-нежен и може някой ден да те огрее...
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Чети бе ВАГиналний, чети! То само с писане не става. Самите немци са ти писали, писали, писали, а ти накрая искаш някой наготово да ти снесе инфото! Толкова ли си задръстен, че една търсачка да не можеш да си пуснеш? 2 лв. за Ауто Билд ли нямаш да прочетеш за продължителният тест. На ТЮФ ежегодните репорти ли не откриваш, АМС ли не си виждал и чел, английските и американските тестове за качество ли не си гледал? Ами вземи ги виж тези неща и ела пак да си говорик за това как, какво и кога се чупи
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Дошко,пак ли ти ?.. По долното ***. Умния на мама.. я кажи тука за аудиторията какво разбираш трошкиво,към колко км почва да се троши :) И какво се троши.
  • #4
    Дрр ( преди 6 години )
    Дачия Лоджи,ти ли си?
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    Дори и под маскировката си личи какво уродливо нещо е скрито отдолу. Изобщо защо го крият? може би не желаят да стряскат хората и да ги плашат. Подготвят ги постепено за шока, който ги очаква.И по стара ВАГенска традиция няма да е само уродливо, но и доста трошливо. Класациите за надеждност, тестовете и техническите прегледи го доказват всяка година. Факт!
  • #2
    M ( преди 6 години )
    Егати оф роуда - аз с Ферари ще мина по този равен като магистрала прашен път
fallback
Последни