fallback

Между 2020 и 2030 ще дойде повратната точка за бензина

Шефът на MINI и Rolls-Royce Петер Шварценбауер пред "КОЛЕЛА"

Автомобилният бизнес никога не е бил изправен пред толкова сътресения, колкото днес. От една страна, неща като електрификацията и автономното управление са на път да променят самия бизнес модел: От друга, Brexit, протекционистичните закани на Тръмп и глобалната несигурност хвърлят плътна сянка върху бъдещето. За тези предизвикателства „КОЛЕЛА“ разговаря с Петер Шварценбауер, член на борда на директорите на BMW Group и фактически шеф на марките MINI, Rolls-Royce и BMW Motorrad.

Тагове: bmw mini rolls-royce brexit
fallback
  • #8
    oi ( преди 7 години )
    За съжаление, когато Теслите станат мейнстрийм, в Обеля ще живеят само ***. Те ще продължат да използват каруци. Теслите ще са мейнстрийм до 10 години, така че планирай правилно...
  • #7
    Анонимен ( преди 7 години )
    този електробалон скоро така ще гръмне че не ми се мисли за спестяванията на акционеритепросто си представете как всяка панелка в обеля има електротабло с 30кв. за да зарежда с висящ кабел от терасата на 9 етаж теслата паркирана пред блока футуристите здраво са се напушили
  • #6
    разбирач 2 ( преди 7 години )
    Аз харесвам сметките. Обаче не разбрах колко млрд. квтч. са необходими за да преработят тези 12 млрд. литра нефт в бензин и дизел. Тук не слагам сметката за добива и преноса на нефта.
  • #5
    До НЕразбирачев ( преди 7 години )
    Нещо да си чувал за ВЕИ (възобновяеми енергийни източници)?Да си чувал, че в Германия цената на тока върви надолу, а в едно Перу имаме 3 месеца безплатен ток - точно заради ВЕИ?Или си някой от "мозъците" на ДЕКВР ...
  • #4
    Разбирачев ( преди 7 години )
    Хайде да посмятаме малко!Литър бензин се замества от 4кв.часа ток.Дневно в света се изгарят колосалните 12милиарда литра.Смятайте колко ядрени реактара тябва да се построят следващите 10г. ако приказките на тоз оял се ингилизин са вярни.По мои сметки около 200- 1000мегаватови.Като гледам никой не се спешава да ги строи,а реактор се строи за 7-10г средно.Излиза че историята с електрификацията,както и със зелената енергия като цяло е вятър работа.
  • #3
    Дошо ( преди 7 години )
    Между 2020 и 2030г ще започне масовият фалит на *** вурстове под натиска на новите хибридни и електрически технологии от които ще са безвъзвратно изостанали.Спомнете си грундиг и телефункен ...ако някой въобще ги помни днес!
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    като цяло купувачи от дупница, с чували на седалките, нямат голямо влияние върху стратегическите планове на компаниите, съм забелязал :) не знам защо е така
  • #1
    Анонимен ( преди 7 години )
    ще е нужно повече освежаване, повече претапициране. Защото колите ще се използват по-често, по-интензивно. Това значи протриване на седалките, захабяване на материалите в интериора. Така че мисля, че и при електромобилите има сериозен потенциал за следпродажбено обслужване при нашите дилъриХахаха ти луд ли си бе?Ако трябва ще нахлуза един чувал на седалката и няма да ви дам пари за подобна глупост.Тия шваби мислят, че всички са като тях и ядат доматите с коловете.
fallback
Последни