20 души сглобяват един автомобил в продължение на 6 месеца. Никой не бърза, вниманието към детайла е маниакално, все пак те работят за може би най-известната успешно съживена автомобилна марка – Bugatti. Точно така, съвременните наследници на екипа на Еторе Бугати сглобяват новия Chiron, а компанията позволи да надникнем във фабриката й в Молсхайм, откъдето излизат хипер спортните коли с цена 2,4 милиона евро всяка. Естествено, когато говорим за автомобили, които струват милиони, те могат да бъдат сглобявани само при идеална чистота, образцов ред и това да става ръка. Снимките от „серийното производство” на Bugatti Chiron го доказват. Всеки един Chiron се сглобява от 1800 индивидуални части и компоненти, а от фабриката гарантират, че там не работи нито един робот, както и че няма нито един конвейер. Единствената електронна система, която се използва, е тази, която следи завиването на болтовете и дава предупредителен сигнал, ако работникът е достигнал критичната стойност на затягане. Всеки Chiron е с мощност 1500 конски сили, а компанията извършва собствени дино тестове, като всеки един автомобил е подложен на няколко регулярни проверки преди да бъде окончателно сглобен. След тест с над 260 км/ч и ако тестпилотът е доволен, идва ред на новото трансмисионно масло, колелата, с които ще бъде продадена колата и още няколко дреболии преди финалното боядисване. От Bugatti потвърдиха, че повечето клиенти посещават фабриката по няколко пъти докато колата им бъде завършена, за да проследят как върви работата. Освен това, всеки клиент има възможност да прекара един ден, в който да се труди по собствената си кола, стига да иска, естествено.Снимки: Bugatti