fallback

Citroen търси начин да спре срива при DS

Моделите на луксозния бранд ще се продават вече в отделни шоуруми

PSA Group планира да извади моделите DS от шоурумите на Citroen и да изгради по-малка, но по-добре насочена към клиентите дилърска мрежа, в опит да съживи спадащите продажби на луксозната марка на френската компания. Според шефа на DS Ив Бонефон, през 2018 се очаква продажбите на по-луксозните и спортни коли на марката да започнат да се покачват, а дотогава ще запишат пет поредни години на спад. „Промените никога не са нещо лесно или удобно – обясни босът на DS. – През 2017 нашите продажби ще продължат да намаляват. Но от 2018 всичко ще започне да се променя, тъй като ще имаме нова дилърска мрежа, както и нови модели.” Досега най-успешна за DS се оказа 2012 година с 129 000 продажби, като оттогава насам марката регистрира спад, който през 2016 беше нови 16%, а продажбите паднаха до 86 000. В Китай, където Citroen и DS се предлагат отделно на пазара, продажбите на DS спаднаха с 25% до 16 000 коли годишно. В следващите месеци предстои DS да представи новия си SUV модел от средния клас, като и при французите се залага на това, че растящите продажби на SUV моделите ще важат и за луксозния бранд. За 2019 пък е предвидена премиерата на plug-in хибридния модел на DS. Бонефон прогнозира, че дилърската мрежа на DS в Европа ще нарасне от 111 обекта на 500 до средата на 2018 година, а в това време колите на марката ще напуснат около 5000 дилърства на Citroen.

Тагове: citroen ds citroen ds citroën
fallback
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    Махнаха активното окачване нещо с което загубиха завинаги хардкор феновете на марката.Махнаха интересното космическо табло с многобройни светлинки странни иконки дисплей и решения с което загубиха желаещите да притежават по-различен автомобил.И сложиха седалки с плетка на пиер карден и подобни кифленски тъпотии.Е да де ама кифлите ще си купят бмв,мерц,порше кабрио и евентуално някой кросовър.То с трици маймуни-не става.
  • #8
    до Никола ( преди 7 години )
    Понеже ДС 5 е на обща платформа с Пежо 3008, и поради желанието им да има по спортна визия и возия е без хидроактивното окачване.Между другото, съобщиха че новите с5 няма да се предлагат с такова, поради високата цена за развитие и производство на технологията само за един модел.
  • #7
    KKK ( преди 7 години )
    Цялата гама DS на мен много ми харесва. Много футуристичен и красив дизайн с емблемата на Ситроен и определено бих ги предпочел пред нещо японско или немско, което се среща постоянно
  • #6
    popa ot razgrad ( преди 7 години )
    самата идея за проекта DS си беше чист провал...
  • #5
    Loco ( преди 7 години )
    Главният проблем е, че умовете в PSA за пети път смениха стратегията и сега се опитват да позиционират Пежо в същата категория като DS, и си правят на практика стопроцентова вътрешна конглокенция.
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    харесвам френските коли и когато пуснаха моделната линия DS беше добър ход, но отделянето като марка беше грешка. Както и изкуственото позициониране на ситроен в сегмента на дачия, което се опитват да направят в момента. DS само по себе си на много хора нищо не им говори, лично на мен ми е малко като поредната китайска марка, но ако бяха продължили да представят по-луксозни версии на обикновените ситроени, носещи логото DS, може би щяха да имат повече печалба.
  • #3
    vel_co ( преди 7 години )
    И аз мисля, че липсата на добре прицелени модели и на "истинското" окачване са причините за относителния неуспех на бранда. Купета, кросовъри, ярък спортен модел, лимузина... това мисля, че им трябва.
  • #2
    Койчо ( преди 7 години )
    По скоро трябва да спрат ситроен и да правят само ДС Пежо ще поеме останалото
  • #1
    Никола ( преди 7 години )
    Логично е да има спад в продажбите , моделната линия DS бе лансирана през 2012 т.е моделите са в края на жизнения си цикъл . Вече минаха и през фейслифт когато отпадна и решетката-емблема на Ситроен. Впрочем факта , че флагмана DS5 няма хидроактивното окачване също е една от причините , реално DS5 e на платформата на Ситроен С4 , дори не е на тази на С5 или Пежо 508. Иначе за мен няма по-красив автомобил от DS5 в момента , дано върнат поне във върховите модели хидроактивното окачване !
fallback
Последни