Дизелова версия на Citroen C4 Cactus е дала вредни емисии, над седем пъти надвишаващи позволените лимити, твърди френският ежедневник Le Parisien, позовавайки се на доклад на Joint Research Center. Това е лаборатория, тясно свързана с Европейската комисия, а репортер на вестника твърди, че е видял копие от доклада. На колата, с версия на задвижването BlueHDi 100, са били проведени изпитания по пътищата в Испания и Италия. В тях автомобилът е показал емиси азотен оксид (NOx), достигащи 585 милиграма за километър. Максимално допустимото според действащите в момента евростандарти е 80 милиграма на километър. За разлика от въглеродния диоксид, който е основен парников агент, азотните съединения са виновни за смога в големите градове. "Учудени сме от тези резултати, за които не сме били информирани до момента и чийто формат не ни е познат", коментира говорител на компанията, която е част от групата PSA Peugeot Citroen. "Сходни автомобили, оборудвани със същия двигател, са показвали, че са напълно в рамките на регулациите, когато са били тествани от френските власти, включително и в нормални пътни условия".