fallback

Карлос Гон: Хората няма да се откажат от личния автомобил

Ще се адаптираме към Доналд Тръмп, стига правилата да са еднакви за всички, казва шефът на Nissan

Няма опасност споделянето и наемането на автомобили да измести притежаването им като основен бизнес модел, поне в близкото десетилетие, обяви Карлос Гон, главен изпълнителен директор на Renault-Nissan, след изложението в Лас Вегас. Много анализатори предричат, че с напредъка на автономното управление мнозинството хора ще се откажат да притежават собствен автомобил. "Притежаването на кола не е само рационално, то е и емоционално решение", смята Гон. "То е някъде по средата между купуването на куче и купуването на хладилник. Купуваш си куче, защото го харесваш и обичаш кучетата. Покупката на хладилник е много по-рационална. Колата е по средата". Според мениджъра занапред автомобилът ще привлича не само като транспортно средство, но и като "персонално мобилно пространство" - с акцент върху "персонално". Гон разкри също, че алиансът ще продължи да работи съвместно с Microsoft в областта на свързаността, и че е възможно Cortana, личният асистент на Microsoft, да бъде вграден в следващата генерация модели на Nissan. Шефът на Renault-Nissan увери, че не се тревожи прекалено от заканите на новия президент Доналд Тръмп да въведе 35% вносно мито за произведени в Мексико автомобили. Това би засегнало една четвърт от продажбите на компанията в Северна Америка, но Гон смята, че автомобилните производители са "прагматична група" и ще се адаптират, "при условие правилата да са еднакви за всички".  

fallback
  • #8
    Анонимен ( преди 7 години )
    бивши фалирали фирми са нисан и митсубиши сега под шапката на рено разбирам защо те е толкова яд на рено свиквай това са фактите :)
  • #7
    Дошо ( преди 7 години )
    И не прави равенство между производителя на коли Нисан и адвокатската кантора рено:http://***.caranddriver.com/reviews/2016-nissan-titan-xd-test-review
  • #6
    Дошо до гошо ( преди 7 години )
    Че ти къде си видял да глобяват полудържавна перачница и то в собствената и държава!?Виж ако рено продаваше в истинските пазари , а не само по разните бандустани и бивши соц-републики, положението щеше да е по-лошо дори и от на СОЦваген.А че рено прави мръсни дизели и после маймунджилъци да го крие не подлежи и на най-малкото съмнение.
  • #5
    гошо ( преди 7 години )
    Дошо!Дизелгейт си е ваша,Голфовска,работа.Туй че някакви медии писали че Рено ги разследвали заедно със всички останали производители е бошлаф работа.Едно евро не са ги глобили и няма да ги барнат.Тоя т.н. меринджейн продава 3 пъти повече коли в САЩ без да плаща милиарди глоби от ФВ щот Нисан дизел там не предлага.
  • #4
    FBI ( преди 7 години )
    Тоя меринджей да минава в нелегалност, щото скоро очакваме заповед за арест от Интерпол по поредния дизелгейт!
  • #3
    До долния ( преди 7 години )
    Мдам "прав" си! В перачниците отиват много пари. Лошото е, че още повече излизат...и на 90% не са свързани с предмета на дейност.
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    важно е каде отиват парите, а те не са в твоя джоп дошо,а в рено, не във фалирали фирми купени от рено смесшник.свиквай с тоя факт
  • #1
    Дошо ( преди 7 години )
    Супер-хипер меринджея Гомн може да говори само от името на Нисан, щото за рено пазара в Северна Америка отдавна е забранен и затворен.Хеле сега с новия дизелгейт съвсем му умря коня. Интересно що не коментира тази злободневна тема?
fallback
Последни