fallback

Ново 20 – Mitsubishi все пак закрива Lancer

Производството на модела ще приключи през август

Японският производител Mitsubishi ще спре производството на модела си Lancer и негов наследник няма да има. Това съобщи вицепрезидентът на американското представителство на компанията Дон Сверинген пред изданието Car Trade.Досега вървяха слухове, според които седанът ще получи нова генерация, като тя ще бъде разработена съвместно с новия собственик на Mitsubishi – алиансът Renault-Nissan. Според други информация името Lancer ще бъде използвано за нов кросовър, разработван от Mitsubishi.Сверинген обаче сложи край на спекулациите, като уточни, че решението за спирането на модела няма нищо общо със закупуването на Mitsubishi от Nissan, тъй като е било взето още преди това да стане факт. Той уточни, че в компанията са решили да се насочат към по-перспективни сегменти, като съвсем скоро ще бъде представен първия модел – градски кросоувър.„Търсенето на кросоувъри расте, докато това на седаните спада, така че решението ни е съобразено изцяло с положението на пазарите и няма нищо общо със сливането на Mitsubishi с Renault-Nissan”, обяви Сверинген.Снимка: Mitsubishi 

fallback
  • #11
    с немския автомобил ( преди 7 години )
    Хора 5 часа по късно влизам да видя и пак няма коментари за немските автомобили.Ако продължавате така няма да влизам в сайта повече.Напишете поне нещо.Искам да се посмея малко.В други дни статиите винаги се изместват към немските автомобили със много задълбочени и компетентни мнения от защитници и противници.Зарадвайте ми душата.Напишете нещо за тях,скарайте се малко.
  • #10
    Шеф ( преди 7 години )
    РИП.
  • #9
    а немския автомобил ( преди 7 години )
    Още няма коментари за немските автомобили под тази статия.Алооо какво става със вас спите ли.Нека плюенето започне сега.Няма значение че статията не е за немски автомобил.Обикновенно темата се прехвърля върху тях.Аз за какво влязох да чета и да се посмея.Ама бъдете по активни.
  • #8
    Анонимен ( преди 7 години )
    По-добре да погребат Лансера, отколко да се гаврят с него изграждайки го на SUV платформа с това име. Жалко, че Мицубиши свърши в ръцете на Рено-Нисан, сега ще го превърнат в Дачия...
  • #7
    Legends ( преди 7 години )
    Хайде, пак градски легенди. Шкода не се чупи, а японските коли били ***. Съвременната философия на производство(не само на автомобили), налага много по кратък жизнен цикъл на продуктите и като цяло за равна цена получаваш относително равно качество. В този смисъл, при масовите автомобили е все тая дали е японски или европейски автомобила.Разбира се, по-адаптивните и не винаги най-големите продължават, другите отпадат.
  • #6
    Brisbane ( преди 7 години )
    От Хонда по-големи няма!!!
  • #5
    FBI ( преди 7 години )
    Тая Шкода не вижда сервиз до 100 си хиляди, па вие си дрънкайте небивалици..ако някой от Вас тука е разглабял японско творение на шизофренията, да се обади.Закривай този колхозен лиген.Така е в природата няма адаптация, няма развитие и умираш. Дървените японски манерки не разбраха че с тяхната щуротия отиват на закриване.Ако не беше франсето GTR още да е на хартия..а втората версия е бедствено грозна отвътре..понеже смениха дизайнера с японец.Да си правят кашоните за Япония.
  • #4
    112 ( преди 7 години )
    Тая Шкода излиза ли от сервиза да попитам аз?
  • #3
    До Дошо ( преди 7 години )
    Добре,че старият ти Сивик с дизелов двигател на още по-стара Астра не пали,та да похейтваш малко във форума!
  • #2
    Дошо ( преди 7 години )
    "Акорд,Авенсис,Лансер - не могат да се преборят с Шкода" т.е. ВАГинизмът е сериозно заболяване!Относно Лансер - отново се усеща поразяващата ръка на адвокатската кантора рено!
fallback
Последни