fallback

Bentley представи най-бързия модел в историята си

Освеженият Continental Supersports има 700 к.с. и ускорява до 100 км/ч за 3.4 секунди

Bentley представи обновена версия на Continental Supersports, която поставя нови стандарти в представянето на модела. С нея британците слагат края на актуалното поколение на Continental, което ще бъде заменено от изцяло нов автомобил по-късно през годината. Но не и преди старият да си отиде със стил.
В случая стилът се изразява в 700 к.с. под капака. Освеженият Bentley Continental Supersports e събрал под едно купе най-доброто от всички останали версии на модела, а резултатът е ясен – това е най-мощният и най-бързо ускоряващият и най-бързият производствен автомобил в историята на Bentley.
Под предният капак е монтиран познатият ни 6.0-литров W12 битурбо двигател, но тук той е оборудван с по-големи турбини, реализиращи по-голямо налягане, което пък от своя страна увеличава мощността до 700 к.с. и 1016 Нм максимален въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч вече се случва за едва 3.5 секунди, което е впечатляващ резултат за автомобил, тежащ 2750 кг (2320 кг празен). Максималната скорост достига 336 км/ч. Кабрио версията на новия Supersports се изстрелва до 100 км/ч за 3.8 секунди и до максимална скорост от 330 км/ч, но тази версия е и по-тежка с цели 150 кг.
С цялата тази мощност се задвижват четирите колела с помощта на 8-степенна автоматична трансмисия. Системата за двойно задвижване работи при съотношение 40/60 в полза на задния мост, а точното разпределяне на въртящия момент се управлява от електрониката в зависимост от пътните условия. За това е „виновна“ системата за векторно разпределение на въртящия момент, която дебютира на борда на Continental GT3-R и прилага индивидуално спирачно усилие на всяко колело в завой, когато датчиците засекат, че колата е на път да изгуби сцепление. Системата за тракшън контрол също е усъвършенствана и при този модел ще се намесва по-деликатно.
Отвън колата е получила нови брони с карбонови елементи, както и добавки на праговете, боядисани в черен лак накрайници на изпускателните тръби и уникални 21-инчови джанти с гуми с размер 275/35, зад които се крият добре познатите ни карбонови спирачки.
Интериорът на най-бързото Bentley е тапициран с висококачествена кожа в три нюанса и ромбоидни шевове. Воланът е уникален за модела, като същото важи и за скоростния лост, който също има елементи от Alcantara.

Цената все още не е известна. Снимки: Bentley

fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тая вашата простотия няма граници.То бива да бива,ама чак толкоз да бива не бива. *** пак се ръгат дето не им е мястото.
  • #12
    pora ( преди 8 години )
    е46200 си вдигал само насън и като се събудиш пръста е в контакта....със 150 може и да си се возил и то треперещ от страх дали ще оживееш...
  • #11
    Анонимен ( преди 8 години )
    treta statiq gledam dnes za taq kola i ne mi stana qsno kolko tochno konq e i za kolko vdiga 100,ama internet nali e za tva,vseki da pishe kvoto si iska,inache golata e super
  • #10
    ... ( преди 8 години )
    "150-200 градско в София е нормална скорост"Пак добре, че се ограничаваш до 200. И според мен скорости на 200 в кварталните улици са малко неразумни.
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    Пак не се разбрали точно.2750 кг е максимално допустима маса.Иначе е около 2250.Кой по дяволите е редактор тук!!!
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    Този RRE435i задълбочава шизофренията си.
  • #7
    Анонимен ( преди 8 години )
    2750 кг е някаква печатна грешка. единствено може да е допустимо максимално тегло, само че тогава няма да ускори за 3.4 сек.
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    2750 кила..., това сигурно е най-тежкият спортен автомобил!
  • #5
    Анонимен ( преди 8 години )
    Как искам някой да те набара и да ........ Аман от тебе бе!!!! Първо се научи да пишеш на Български бе ***! То комплекси то завист то мечти. Абе админите що не го баннете този бот бе?
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    RRE435i и всичките си каруци да продаде не може да сабере за едно такова. мухахаха
fallback
Последни