fallback

Honda изтегля над 600 000 коли заради повреди

Проблемите са в седалките и електрическата система

Японският производител Honda обяви мащабна сервизна акция на свои автомобили, при които са открити проблеми със закрепването на седалките и с електрическата система.В сервизите на дилърите са привикани 634 000 минивана Odyssey, произведени през периода 2011-2016 г. При тях проблемът е в закрепването на задните седалки, които могат внезапно да променят положението си и по този начин да наранят пътниците. Засега в Honda не са регистрирали подобен инцидент, но въпреки това взимат мерки.Тъй като бройката автомобили е огромна, японският производител няма да може да отстрани дефекта незабавно. Затова и собствениците на миниванове Odyssey ще трябва да изчакат до края на пролетта, за да може компанията да осигури всички необходими за ремонта детайли.  Втората сервизна акция ще засегне колите от същия модел, но произведени само през тази година. При тях специалистите на Honda ще трябва да проверят механизма за блокиране на втория ред седалки при 7600 автомобила.Отделно от това при 9200 бройки от пикапа Ridgelinе, също произведени през 2016 г., е открит дефект в електрическа система. При тези машини има опасност от попадане на влага в кабелите, което може да доведе до прекъсване на работата на двигателя.Открити са и случаи, при които именно заради това прекъсване сработва системата за стабилизация, без да има нужда. На свой ред тя задейства аварийната спирачка. От Honda уверяват, че все още не е регистран пътен инцидент заради този дефект.Снимки: Honda 

fallback
  • #5
    none ( преди 7 години )
    На автомобилите на снимките Хонда първо ще трябва да им ремонтират дизайна и после всичко останало ...
  • #4
    Грешка! ( преди 7 години )
    Трябваше да си останат при мотоциклетите и сенокосачките!
  • #3
    Анонимен ( преди 7 години )
    Едни като открият проблем правят сервизна акция и го оправят безплатно.Това са японците.Други,като открият проблем,гледат да го скрият,да замажат положението,за да може да мине смешната гаранция,като на китайски миксер и да почнат да дерат собствениците.Това са алчните немски некадърници.
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    Нищо ново поредната вече не им обръщам внимание.
  • #1
    Анонимен ( преди 7 години )
    Чакаме коментар от Дошо.Пак ще изкара поредната сервизна акция на японските бракми грижа за клиента.
fallback
Последни