fallback

Руско купе с китайски части ще се прави в Париж

ТагАЗ Aquila атакува пазара от Франция с цена от 12 900 евро, но без въздушни възглавници и ESP

Компанията MPM Motors ще стартира производството на малка серия от модела MPM Motors PS 160. Автомобилът всъщност представлява нереализирания проект за създаване на хечбека ТагАЗ Aquila, който бе представен преди няколко години.Излизането на ТагАЗ Aquila на пазара ще стане факт, благодарение на бившия шеф на Таганрогския автомобилен завод Михаил Парамонов. След като проектът в Русия пропадна окончателно, той основа собствена компания MPM Motors (абревиатурата на Mikhail Paramonov Manufacturing), която е базирана в преградието на Париж – Кроасен-сюр-Сен.Според официалния сайт на фирмата, продажбите на купето ще стартират в началото на 2017 г., като началната цена е 12 900 евро. Твърди се, че в основата на автомобила е преработна конструкция на оригиналната Aquila, благодарение на което са свалени 185 кг от теглото на машината.Моторът си остава същият – произвежданият в Китай агрегат Mitsubishi 4G18S със 106 к.с., който се поставя и на модела BYD F3. Останалите компоненти и агрегати на MPM Motors PS 160 също са взаимствани от китайски модели, но производителят обещава, че производството и екологичните показатели на автомобила ще отговарят на всички европейски стандарти.Купето ще се предлага само с механична скоростна кутия, като в цената от 12 900 евро не са включени въздушни възглавници и система за стабилизация. Предвижда се от модела да се произвеждат 1000 бройки годишно.Снимки: ТагАЗ

Тагове: aquila
fallback
  • #16
    ФАЩ ( преди 8 години )
    Руските коли са си сделани в России, а американските са мексикански, а ако са направени у Краварника значи са Тойота или Хонда.
  • #15
    Анонимен ( преди 8 години )
    TaгАЗ всъщност произведоха някаква серия автомобили в Русия , на който му се търси има коментари на собственици в тубата . За останалите ще обобщя че резултата е трагичен според руснаците . На снимките изглежда добра , на живо е като пластмасова щайга произведена в някой гараж . Общо взето има и доста отзиви на собственици на всички нови руски модели по които въздишаме на последък , руснаците не им се радват особено и предпочитат Хюндай Соларис или каквото и да е друго не-руско
  • #14
    Striker ( преди 8 години )
    Поредните трагикомични опити на тая псевдо-държава да произвежда нещо различно от водка, простутутки, бомби, бензин и дървен мат'рял.:)
  • #13
    Анонимен ( преди 8 години )
    в какво зрънчо ще се пада като подарък- зайо байо с лук или лъки бой?
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    Но правят двигатели за ракетите на САЩ.Правят защото са най-евтини.Обаче спокойно, и това няма да продължава вечно.Скоро няма да правят, защото американците както сигурен съм знаеш имат нови разработки за многократна употреба.
  • #11
    Анонимен ( преди 8 години )
    13 хил евро за руско-китайска кола дори без еър бег е смешно - Дачиа Логан във Франция започва от 10 хил с доказани части европейска техника и със сигурност покрива евро изискванията. За тези 3к и слагаш екстри за да стане кола от нея. Наистина навид ТАГАЗ-а изглежда доста по-добре
  • #10
    Лудория ( преди 8 години )
    Когато бройката автомобили е малка, не се изисква да отговаря на едромащабното поризводство. Има едно e-Mehari. И то не отговаря, но до някаква бройка нямало нужда!
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    Че си бос.Но правят двигатели за ракетите на САЩ.
  • #8
    Дошо до ElPatron ( преди 8 години )
    Те отдавна се изнасят.Дори спирта за водката им не се прави в Русия.Познай кой е най-големия вносител на спирт в Русия!?Турция хахахахаТе дори сладоледите си не правят!
  • #7
    Дошо ( преди 8 години )
    Пхахаха кой ще даде пари за това бе?Мале умирам от смях.Руско ама с китайски части и ще се прави във Франция.Защо не в могучая Россия?Ба*ти трагедията.
fallback
Последни