fallback

Chrysler 200 бе изпратен в пенсия

Производството на седана продължи едва 7 години

След 7 години производство и слаби резултати на пазара седанът Chrysler 200 отиде в историята. Последният екземпляр на модела слезе от конвейра в завода в Стърлинг Хейтс, Мичиган. От концерна Fiat Chrysler Automobiles (FCA) обявиха, че мястото на седана на поточната линия ще бъде заето от всъдеходи и пикапи, тъй като такива автомобили носят по-високи печалби. За целта през 2017 г. предприятието ще бъде модернизирано, като в него ще бъде съсредоточено призводството на новата генерация на пикапа Ram 1500, както и на нов модел на Jeep.Сметките показват, че началото на производството на новия пикап ще осигури допълнителни 700 работни места, като общият брой на служителите ще достигне 4600 души. Обемът на инвестициите в завода ще бъде в размер на 1,4 млрд. щатски долара, като голяма част от сумата ще отиде за обновяване на цеха за боядисване, както и за ново изпитателно трасе. Продажбите на седана Chrysler 200 ще продължат, докато не бъдат изчерпани всички автомобили, останали при дилърите. В САЩ цените на модела стартират от 22 115 долара, но въпреки достъпната цена концернът не предвижда разработката на наследник на този автомобил.Друга модел на Chrysler, за който се твърдеше, че също ще отиде в пенсия, обаче може да има различна съдба. Става дума за минивана Pacifca, чиито продажби се увеличиха и това вероятно ще доведе до запазването му в гамата на марката.Снимка: Chrysler 

Тагове: chrysler 200 fca
fallback
  • #12
    USA ( преди 7 години )
    A az mrazam negramotnici kato teb
  • #11
    страничен наблюдател ( преди 7 години )
    Наистина имало и с 3.6 Пентастар с двойно. Грешката е моя.
  • #10
    анонимен ( преди 7 години )
    Нормално е да го спрат този ***. Хората се напатиха...и без пари да го дават все тая
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    3,6 Pentastar, е топ модела.Пишеш глупости.
  • #8
    страничен наблюдател ( преди 7 години )
    Този крайслер се предлага само с 4-цил. атмосферни мотори с предно. Няма как да конглокира БМВ 3. Карах предната версия под наем за няколко дена. Нищо особено. Двигателя беше муден, трансмисията бавна, интериора горе-долу. Единственото добро- на магистрала беше тихо вътре. Става за пенсионери.Нищо чудно че няма успех.
  • #7
    Анонимен ( преди 7 години )
    Нямам думи. Селскта C класа трябваше да спрат. Не тази
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тоя модел с 9 степенния автомат и 3.6 бензиновия двигател е супер седан. Направо ако го сложиш до една 3ка бмв ще се окаже, че за по-малко пари от базовата 3ка взимаш автомобил с 300 коня, 9 степенен автомат и екстри от типа следене на лента, мъртва зона и т.н. Та може да се окаже,че е много по-добра оферта дори и от 3ката, която се брои за еталон в тоя клас уж.
  • #5
    Анонимен ( преди 7 години )
    FCA таратайка!
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    Крайслер 200, и Додж Dart са на платформата на Alfa Gulietta, и са подходящи за Европа.Производството на двата Американски модела се премества в Мексико.Слабите продажби се дължат на неподходящия момент в който са представени моделите, а именно, спада на цените на петрола, което доведе до огромното търсене на пикапи и джипове !!!!Колкото до цената, една Джета струва 15 000$, а Пасата започва от 19 000$!
  • #3
    primorack ( преди 7 години )
    btw тоя крайслер въобще не е зле. карахме такъв в щатите две седмици и много ми хареса. за тея пари си е перфектна кола и най-кофти бензина там ни харчеше под 7 бензин
fallback
Последни