fallback

Първата работа на Гон в Mitsubishi: да си утрои заплатата

Новият шеф ще може да получава до 26.2 млн. долара годишно, ако промените минат

Японската Mitsubishi Motors се подготви за идването на новия си шеф Карлос Гон, като предложи да се утрои таванът за възнагражденията на членовете на борда. Предложението, разпратено вчера до акционерите, предвижда максималната допустима заплата в компанията да се увеличи от сегашните 960 милиона йени (8.5 млн. долара) до 2 милиарда йени (17.7 млн. долара), както и да се разрешат допълнителни бонуси под формата на ценни книжа в размер до 8.8 млн. долара годишно. Карлос Гон, който спаси Nissan от банкрут и след това върна Renault към печалбата, ще поеме третия си директорски пост в Mitsubishi. Японската компания бе на ръба на фалита след разкритията, че системно е мамила тестовете за вредни емисии в родината си, и се наложи Nissan да я подпомогне с капиталова инжекция от 2.3 милиарда долара (като в замяна получи 34% от акциите). Предложението за увеличените възнаграждения ще бъде гласувано на извънредно общо събрание на акционерите на 14 декември, когато трябва и да бъде потвърдено назначението на Гон. Освен него още двама висши функционери на Nissan ще влязат в борда на Mitsubishi. Досегашният шеф на по-малката компания Осаму Масуко бе помолен да остане като президент, но да сдаде поста на изпълнителен директор. В момента разликата в заплащането в двете компании е драстична: за последната финансова година само възнаграждението на Гон в Nissan е било 1.07 милиарда йени, срещу общо 407 милиона йени за всичките 14 членове на борда на Mitsubishi.Като се прибавят заплатата и бонусите от Renault, Карлос Гон е спечелил 18 млн. долара за миналата година.  

Тагове: nissan mitsubishi
fallback
  • #18
    Анонимен ( преди 5 години )
    Х-м, цялата тази история прилича на самодейна постановка. По върховете на корпорациите това е обичайния начин на смяна на управляващ.Ако наситина го освободят, на следващият ден ще има няколко предложения, включително и от производител(и) на премиум автомобили.
  • #17
    WC ( преди 7 години )
    Гомн е легенда при нас!
  • #16
    Дошо ( преди 7 години )
    Трябва да се закрие автомобилостроенето на изток. Само маслоядни кошници без никакъв стил и комфорт
  • #15
    Анонимен ( преди 7 години )
    Самолетите са били Датсун, а не Митсубиши
  • #14
    Анонимен ( преди 7 години )
    Гон, е легенда. Шъ прай кот си иска :)
  • #13
    Анонимен ( преди 7 години )
    Да вземаш подобна огромна заплата от компания в затруднено положение не ми се струва нещо нормално. Не казвам, че трябва да управлява без пари, а. че трябва това което получава да бъде заработено или с други думи заплатата е изражение на това, което си направил, т.е. изражение на резултатите. В случая няма резултати, а има огромна заплата. Освен това, парите, които ще получава трябва да са % от печалбата, а не твърда огромна сума. Сбъркана работа е това в случая!
  • #12
    Motherfucker ( преди 7 години )
    Мицубиши, ако го бяха наели преди 10 год сега щяха да са наравно с Тойота. Да не забравяме факта, че когато някои японски марки са произвеждали само шевни машини,самолети Мицубиши са бомбардирали Пърл Харбър.
  • #11
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ето че навсякъде има алчност. Не е само фолцваген
  • #10
    Hohoho ( преди 7 години )
    Hahahahaha... it's been nice knowing you Mitsubishi, so fucking good bye! :)))) mwahahahahaha :))
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    Infiniti Q30: Платформа-Мерцедес Бенц, скоростна кутия-Мерцедес Бенц, дизелов двигател -Рено, 4x4 задвижване-Нисан, дизайнера на колата е американец на име Алфонсо, колата е разработена за европейския пазар. Как няма да взима бонуси човека, я как го е измислил само.
fallback
Последни