fallback

Toyota и Mazda обединяват сили

Двете компании заедно ще правят електромобили и автопилоти

Японските производители Toyota и Mazda подписаха споразумение, в рамките на което ще започнат съвместната разработка на електромобили и на "умни" превозни средства от най-висок клас, съобщава изданието Automotive News.Договорът е бил подписан от ръководителите на двете компании в Токио, като той предвижда сътрудничество в десет различни области. Засега подробности не се съобщават, но според официалното съобщение двете марки ще се опитат да постигнат технически пробив в производството на подобни автомобил.Още през 2015 г. Mazda и Toyota се разбраха за обмен на технологиите, като и тогава от двете компании не пожелаха да съобщят точно за какво става дума. Единствено бе разкрито, че договорът няма да попречи на конкуренцията между двете фирми, които ще продължат да произвеждат качествени автомобили.По-късно стана ясно, че договорът предвижда Mazda да предостави на Toyota достъп до цялата техническа информация за технологията SkaActive, включваща платформа, двигатели и скоростни кутии. На свой ред Toyota ще разкрие пред конкурента си сведения за силовия агрегат на водородни си седан Mirai, както и за хибридните технологии, които използва в своите модели.Снимка: Automotive News

Тагове: toyota mazda
fallback
  • #19
    Анонимен ( преди 7 години )
    дошоплатен теон мазан и противенходи някъде другаде
  • #18
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Вагонетки, я ми кажете ако не бяха японците сега дали щеше да има хибриди, електромобили и електромобили горивна клетка? Ако да - кой щеше да ги направи? Лоените вурстове ли? Те са доказани некадърници - Алди имаше хибридни прототипи дето горяха повече от нехибридните си аналози. Тесла ползват батерии на Панасоник и без тях просто нямаше да ги има. Даже комън рейл дизели нямаше да има ако не бяха японците да разработят надеждни инжектори за сериен модел.
  • #17
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    "а знаеш ли че ВСИЧКИ преподаватели в Япония са завършили престижни Европейски или Американски университети"Ха-ха, всички до един ли викаш? Ха-ха-ха, как па си и вервате бе, клоуни?
  • #16
    Анонимен ( преди 7 години )
    Кой, дойчовците ли гледат да има технологично развитие??? Майтап!
  • #15
    Triforce ( преди 7 години )
    И съм сигурен, че ако някой инженер, дори от Фолксваген, които много плюете, влезе в този сайт, много, ама много ще се смее!Те инженерите гледат да си свършат работата, да има някакво технологично развитие, а ние тука пишем как на някой си колата му била с половин секунда по-бавна, с 50 коня по-малко или горяла с 10 грама повече вредни емисии.Онзи ден един шеф на завод си купил Lexus LSX600H. Много хубав автомобил, наистина! И красив, масивен.Но влязох вътре и ... абе не ме грабва бе хора!
  • #14
    Triforce ( преди 7 години )
    Интересно, че спорите за леко различни работи!1-во наистина най-добрите хибриди са в Япония - доказано и факт!2-ро проблемът на японските автомобили е, че са скучни. Няма как да ме оборите по тази тематика. Здрави са, надеждни, но скучни!Аз самият съм много добър в доработката на дадено нещо, но не мога да го измисля. В крайна сметка не е ли по-важно дадени технологии да се развиват и да еволюираме, а не да плюем кой е по-по някакъв си.
  • #13
    Анонимен ( преди 7 години )
    дошо, а знаеш ли че ВСИЧКИ преподаватели в Япония са завършили престижни Европейски или Американски университети, че всички специализират след това в Европа или Америка - пък ти пак обяснявай твоята си простотия под различни никове !мазен платен *** !
  • #12
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тия японците явно са някакво божество... тези високотехнологични хора идват от бъдещето не са като тракащите немски дизели с технология от 52 година. Японците виж кви неща измислят - коли дето сами си сменят маслото и са толкова здрави че по 40 години карат преди да отидат да си сменят амортисьора
  • #11
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    И да не забравяме произхода на логото Made in Germany - през 1887 Великобритания приема закон с това лого да се обозначават немските стоки, за да е ясно че са евтините низкокачетвени имитации на оригиналите.
  • #10
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    25 години лед като Сони създадоха първата комериална литиево-йонна батерия, големите "изобретатели" лоените немски мозъци още не могат да произведат серийна литиево-йонна клетка. Те толкова и могат смешниците. А още по-смешни те дечицата дето им повтаряте пропагандните партенки че били великите изобретатели и били изобретили незнам и какво, което малко като е зарови човек и ве се оказва че е крадено от някой преди това, най-често не-немец.
fallback
Последни