fallback

Ще закъсат ли Mazda и Subaru?

Двете компании са твърде малки, за да посрещнат сами цената на задаващата се революция, коментира Bloomberg

fallback
  • #19
    Мощен чеп за тия ( преди 7 години )
    Единственият шанс на японските каруцари да не фалират е да прекратят съществуването си преди да са фалирали.
  • #18
    Кико ( преди 7 години )
    ... при нужда могат да се кооперират и в това няма нищо лошо. Мен като цяло тенденцията, която ме притеснява е, че японците си държат на качеството, но през последните години за какви ли не продукти се наблюдава следния ефект, който е в техен ущърб: Дизайнерски масови продукти, но с по-ниско качество спрямо японското. Тези масовки са подкрепени от масирани реклами и целта си е да си купиш скоро отново подобен продукт. Производителят манипулира хората с маркетинга и увеличава печалбата си.
  • #17
    Кико ( преди 7 години )
    Темата на статията според мен е едно предположение, което особено за Субару няма да важи, тъй като е нишов автомобил. Подобни в луксозно-спортния клас са Порше, Лексус, Инфинити, Аглока, а търсенето им не намалява. Мазда е по-застрашена, докато при Субару има лек ръст в продажбите и са почти на пълен капацитет. Вече тук е трудното, че е много рискова инвестицията за увеличение на капацитета при годишно производство от почти милион автомобила. Освен това не е вярно, че не са иновативни фирми..
  • #16
    до Enzo ( преди 7 години )
    Имам Мазда 3 и за 8 години съм и сменил само крушките на късите светлини, нищо не се е повреждало. И някакъв "разбирач" ми обяснява колко некачествена е марката. На такива с голямо удоволствие им се присмивам директно в лицето колко са некомпетентни.
  • #15
    Enzo ( преди 7 години )
    Какви *** са тия коли... направо не е истина какви глупости сте изписали! Грозни, некачествени, с интериор от рециклирана пластмаса и с технологии от миналия век. Иновативни били, високотехнологични били! Кои, кои и в какво се състои високотехнологичността им? Защото със сигурност не е в качеството на изработката и в това на използваните материали. Че имат и наглостта да им искат по 30 - 40 хил.лв. цена! И 20 хил. не струват. Японски Дачии!
  • #14
    3кономиста ( преди 7 години )
    Давайте фиат да ги купува и тези, онзи лудия италианец ще ги окраде и ще направи целия консорциум FCA-mazda-subaru отвратително силен и широкопредставен играч на автомобилния пазар.
  • #13
    Анонимен ( преди 7 години )
    Френско японски недоразумения. по смотани производители са само китайците, иначе корейците отдавна са по добри от Френч-Джап...
  • #12
    поредните ! ( преди 7 години )
    споко Рено ще купят и тях - ХОХОХОХО
  • #11
    123456 ( преди 7 години )
    Това плюс Тойота са марките! Другото е ШИРПОТРЕБА!
  • #10
    Анонимен ( преди 7 години )
    май скоро пак ще се харчат френски държавни пари за купуване на поредните фалирали джапанки!
fallback
Последни